19 فروردين 1401 - 14:55
گزارش ایبِنا از بازار ارز؛

ثبات در بازار ارز/ نوسان محدود دلار در کانال ۲۵ هزار تومان

در هفته‌ای که گذشت، بازدهی دلار در بازار ارز روند نزولی داشت. این در حالی است که در نخستین هفته کاری سال نیز، نرخ دلار با افت همراه شده بود.
کد خبر : ۱۳۱۷۰۶
دلار یورو

به گزارش خبرنگار ایبِنا؛ بررسی پنج روز فعالیت بازار ارز در دومین هفته کاری سال جدید نشان می دهد در اولین روز کاری هفته گذشته، (یکشنبه ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۱)، در صرافی های بانکی و مجاز سطح کشور، میانگین موزون نرخ خرید هر اسکناس دلار آمریکا از مردم در بازار ارز به رقم ۲۴۹۰۳ تومان  و در مقابل میانگین موزون نرخ فروش هر اسکناس دلار آمریکا در بازار ارز نیز، به رقم ۲۵۱۵۳ تومان رسید. همچنین در این صرافی‌ها، میانگین موزون نرخ خرید هر اسکناس یورو از مردم ۲۸۲۶۳ تومان تعیین شد و در مقابل، میانگین موزون نرخ فروش هر اسکناس یورو به متقاضی دریافت ارز در بازار، به رقم ۲۸۵۴۷ تومان رسید.


در دومین روز کاری هفته (دوشنبه ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۱) در این صرافی ها، میانگین موزون نرخ خرید هر اسکناس دلار آمریکا از مردم در بازار ارز به رقم ۲۵۰۵۶ تومان  و در مقابل میانگین موزون نرخ فروش هر اسکناس دلار آمریکا در بازار ارز نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل، به رقم ۲۵۳۰۷ تومان رسید. همچنین در این صرافی‌ها، میانگین موزون نرخ خرید هر اسکناس یورو از مردم ۲۸۲۶۸ تومان تعیین شد و در مقابل، میانگین موزون نرخ فروش هر اسکناس یورو به متقاضی دریافت ارز در بازار، به رقم ۲۸۵۵۲ تومان رسیده است که نسبت به روز کاری قبل، افزایش نرخ داشت.


در سومین روز کاری هفته (سه شنبه ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۱) میانگین موزون نرخ خرید هر اسکناس دلار آمریکا از مردم در بازار ارز به رقم ۲۵۰۳۳ تومان  و در مقابل میانگین موزون نرخ فروش هر اسکناس دلار آمریکا در بازار ارز نیز با افت نسبت به روز کاری قبل، به رقم ۲۵۲۸۴ تومان رسید. همچنین در این صرافی‌ها، میانگین موزون نرخ خرید هر اسکناس یورو از مردم ۲۸۲۵۴ تومان تعیین شد و در مقابل، میانگین موزون نرخ فروش هر اسکناس یورو به متقاضی دریافت ارز در بازار، به رقم ۲۸۵۳۸ تومان رسیده است که نسبت به روز کاری قبل، کاهش نرخ داشت.


در چهارمین روز کاری هفته (چهارشنبه ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۱)  میانگین موزون نرخ خرید هر اسکناس دلار آمریکا از مردم در بازار ارز به رقم ۲۵۰۰۲ تومان و در مقابل میانگین موزون نرخ فروش هر اسکناس دلار آمریکا در بازار ارز نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل، به رقم ۲۵۲۵۴ تومان رسید. همچنین در این صرافی‌ها، میانگین موزون نرخ خرید هر اسکناس یورو از مردم ۲۸۲۳۳ تومان تعیین شد و در مقابل، میانگین موزون نرخ فروش هر اسکناس یورو به متقاضی دریافت ارز در بازار، به رقم ۲۸۵۱۷ تومان رسیده است که نسبت به روز کاری قبل، ارزان تر شده بود.


در پنجمین و آخرین روز کاری هفته (پنجشنبه ۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۱)  میانگین موزون نرخ خرید هر اسکناس دلار آمریکا از مردم در بازار ارز به رقم ۲۴۹۹۲ تومان  و در مقابل میانگین موزون نرخ فروش هر اسکناس دلار آمریکا در بازار ارز نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل، به رقم ۲۵۲۴۳ تومان رسید. همچنین در این صرافی‌ها، میانگین موزون نرخ خرید هر اسکناس یورو از مردم ۲۸۳۰۷ تومان تعیین شد و در مقابل، میانگین موزون نرخ فروش هر اسکناس یورو به متقاضی دریافت ارز در بازار، به رقم ۲۸۵۹۲ تومان رسیده است که نسبت به روز کاری قبل، گران تر شده بود.


بنابراین با پایان دومین هفته کاری بازار ارز در سال جدید، میانگین نرخ فروش هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی های بانکی و مجاز سطح کشور نسبت به آخرین روز کاری هفته قبل تر، با افت حدود ۴۰ تومانی و میانگین نرخ فروش هر اسکناس یورو نیز در این صرافی ها با افزایش ۵۱ تومانی همراه شد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
اینفوگرافیک
بیشتر
پربیننده ها