24 ارديبهشت 1401 - 14:33

حسینی رئیس اداره روابط عمومی بانک کارآفرین شد

طی حکمی از سوی دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل بانک کارآفرین، میلاد حسینی به عنوان رئیس اداره روابط عمومی و تبلیغات این بانک منصوب شد.
کد خبر : ۱۳۲۶۳۷
لوگوی بانک کارآفرین 2

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین؛ در متن حکم مدیرعامل بانک کارآفرین بر بهره گیری از خرد جمعی ، اخلاق حرفه ای و توان همکاران نسبت به ایفای وظایف محوله در جهت تحقق اهداف بانک کارآفرین تاکید شده است.


حسینی دارای دو دهه سوابق متعدد فعالیت رسانه ای، بازاریابی و تبلیغات در سازمان های ملی و بنگاه های اقتصادی بزرگ است که از جمله آنها می توان به فعالیت در رسانه ملی و شرکت های شناخته شده صنعتی و تولیدی اشاره کرد.


مدیر جدید روابط عمومی و تبلیغات بانک کارآفرین دانش‌آموخته رشته مدیریت در مقطع کارشناسی ارشد است و در کارنامه فعالیت وی سابقه حضور و مدیریت در شرکت‌های گروه خودروسازی سایپا، شرکت نگین خودرو (نماینده رسمی رنو در ایران)، شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان (فناپ) و شرکت نفت ایرانول را در کارنامه کاری خود دارد.


لازم به ذکر است پیش از این فاطمه فروزان، مسئولیت اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک کارآفرین را بعهده داشت که در مراسمی با حضور مدیرعامل، عضو هیات مدیره و معاونت توسعه سرمایه انسانی بانک، از تلاش های ارزنده وی در مدت تصدی این سمت، قدردانی به عمل آمد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر