11 خرداد 1401 - 08:25

آمادگی بانک ملی ایران برای تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای استان قم

مدیرعامل بانک ملی ایران در جریان سفر به استان قم به منظور تبیین برنامه‌ها و اجرائی نمودن آنها در استان با استاندار قم و مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر : ۱۳۳۱۶۱
فرزین

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا فرزین و جمعی از اعضای هیات مدیره  ومعاونان در جریان این دیدار چگونگی حمایت و تامین مالی طرح های توسعه ای استان را بررسی کردند.
دکتر فرزین با تاکید بر این که بانک ملی ایران آمادگی لازم و کامل برای حمایت از طرح های توسعه ای این استان در حوزه راه و گسترش شبکه مواصلاتی کشور را دارد، گفت: این بانک با وجود ظرفیت های گسترده و توانمندی های موجود در حوزه ارزی و ریالی می تواند با ارائه تامین مالی، نیازهای توسعه ای استان را تامین کند.
وی افزود: بانک در پروژه های توسعه ای استان مشارکت خواهد داشت و در این زمینه هیچ گونه محدودیتی برای حمایت از طرح ها وجود ندارد.
مدیرعامل بانک ملی ایران در ادامه با بیان اینکه برنا مه های  دو ساله بانک ملی ایران با هدف مشتری مداری و جذب مشتریان جدید و بزرگ تدوین شده است، گفت: این بانک از توان اعتباری و پرداخت تسهیلات بسیار قابل توجهی برخوردار است که می توان از آن برای توسعه طرح های استان بهره برد.
در ادامه این دیدار سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار قم  ضمن تشکر از حضور مدیرعامل بانک ملی در استان گفت: تلاش های کارکنان بانک ملی ایران در تمامی عرصه های اقتصادی قابل اعتماد و یاری رسان مردم و یاور دولت در جهت تحقق و توسعه ملی است.
همچنین مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: وجود انواع خدمات از سوی بانک ملی ایران باعث شده تا صنایع استان قم به تولیدات خود ادامه دهند.
وی ضمن تقدیر از بانک ملی ایران برای اقدامات مؤثر در حمایت از صنایع استان تاکید کرد: تاکنون تسهیلات و خدمات مالی مختلفی از سوی بانک‌ ملی ایران برای توسعه طرح های زیر بنایی و روبنایی استان پرداخت شده است.
 سید رسول میرخلفی رئیس اداره امور شعب استان قم در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مطلوب و موثر بانک ملی ایران به خصوص در بخش های پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، ودیعه مسکن، پرداخت تسهیلات اشتغالزایی اظهار داشت : بانک ملی ایران در سال جاری در ارائه خدمات بانکی، کاهش مطالبات معوق و همچنین یاری رساندن به طرح های نیمه تمام عملکرد مطلوبی داشته است که این امر با وجود زحمات شبانه روزی همه کارکنان خدوم و زحمتکش بانک ملی ایران استان است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر