11 خرداد 1401 - 12:10

تأمین نیاز خدمات ارزی در سبد محصولات بانک توسعه تعاون

سرپرست بانک توسعه تعاون تأمین نیاز خدمات ارزی جامعه هدف را بخش مهمی از سبد محصولات بانک برشمرد.
کد خبر : ۱۳۳۱۸۰
تأمین نیاز خدمات ارزی در سبد محصولات بانک توسعه تعاون

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون در جلسه حضوری با ارکان ارزی بانک اظهار داشت: فعالیت ارزی بانک، موازی با بانک‌های بزرگ افزایش یافته‌است و همکاران بانک تجارب ارزنده و مهمی از عملیات ارزی به دست آوردند.

وی افزود: در مقطعی توسط واحدهای نظارتی برای ساماندهی مسائل ارزی اقدامات و تدابیری صورت پذیرفت که لزوم بازآرایی و بازنگری در فرآیندها مسجل شد و از این رو بانک توسعه تعاون نیز پس از ایجاد محدودیت‌ها در عملیات ارزی، به طور مجدد با چارچوب‌های مشخصی اقدام به راه اندازی فعالیت ارزی در ده استان و مجموعاً ۱۶ واحد ارزی نمود.

شیخ حسینی خاطر نشان کرد: در حال حاضر شرایط بهتری برای فعالیت ارزی فراهم است و متقاضیان ارز نیز تحت سامانه‌های نظارتی مورد غربال واقع شده و مشتریان و متقاضیان واقعی به واحدهای بانکی مراجعه می‌کنند.

سرپرست بانک توسعه تعاون گفت: انسجام و یکپارچگی بر ارکان ارزی بانک اعم از ستاد، امور بین الملل و واحدهای اجرایی ارزی حاکم است و در همین راستا معاونت عملیات بانکی راهبری مناسبی بر حوزه‌های ارزی بانک اعمال می‌کند.

شیخ حسینی خطاب به همکاران ستادی اعلام داشت: لازم است همکاران در ستاد ضمن مراقبت و نظارت بر عملیات، اهتمام کافی در خصوص راهنمایی و همراهی همکاران صف را در فرآیندهای اجرایی مد نظر قرار دهند.

وی افزود: با آموزش‌های کاربردی صورت پذیرفته همکاران نیز دقت نظر و نگاه تخصصی ویژه‌ای در میان همکاران واحدهای اجرایی به وجود آمده است و عملیات ارزی با نظم بیشتر و به صورت سیستماتیک قابل انجام است.

سرپرست بانک توسعه تعاون گفت: بهره مندی بانک از واحدهای ارزی کارآمد زمینه سازی جذب مشتریان را فراهم می‌آورد و دامنه فعالیت بانک توسعه می‌یابد.

امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: توجه جدی به اهداف کلان و مأموریت‌های بانک در فعالیت‌های ارزی مهم است و رویکرد توسعه‌ای و حمایت از تعاونگران و کارآفرینان حائز اهمیت است.

وی افزود: بانک توسعه تعاون همواره اولویت ویژه‌ای برای بخش تعاون قائل بوده است و کمک به رقابت‌پذیر نمودن تعاونی‌ها و تقویت تعاونی‌ها در صادرات و واردات از زمره اهداف بانک در حوزه ارزی محسوب می‌شود.

در این جلسه حسن شریفی معاون مدیرعامل در امور عملیات بانکی، فرشید طهمورثی مدیر امور بین‌الملل، احمد محمدی مدیر امور استان‌ها و شعب، فیاض مقدم سرپرست شرکت صرافی توسعه تعاون، عباس ایارده رئیس اداره کل خارجه، مجتبی جعفری رئیس اداره کل عملیات ارزی، حجت شمس رئیس اداره کل حوزه مدیریت، سید مجتبی حسینی مدیر شعب استان بوشهر، علیرضا اکبری مدیر شعب استان سمنان، پرویز صادقی حسنوند رئیس شعبه مستقل مرکزی، امید لطفی معاون مالی و ارزی مدیریت شعب استان خراسان رضوی، منصور چابوک رئیس شعبه توحید و محمدرضا کاظمی رئیس شعبه مرکزی کرج مطالب تخصصی را در زمینه فعالیت ارزی مطرح نمودند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر