13 خرداد 1401 - 10:16
رئیس شعبه عسلویه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران:

رویکرد شعبه عسلویه جذب منابع جاری پایدار است

رئیس شعبه عسلویه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از برنامه خود برای جذب حساب‌های حقوقی همه پالایشگاه‌های عسلویه تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: سیاست شعبه عسلویه در حوزه پتروشیمی‌ها، جذب منابع جاری پایدار است.
کد خبر : ۱۳۳۲۲۱
شعبه عسلویه

به گزارش ایبنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک در سفر خود به بوشهر از شعبه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در عسلویه بازدید کرد. وی در این بازدید اظهار داشت: نگاه مدیران شرکت‌های پتروشیمی عمدتاً، مبتنی بر اعتقاد به قرض‌الحسنه است و باید از این ظرفیت استفاده کنیم.


وی همچنین از اجرای پایلوت طرح کارت اعتباری ویژه کارکنان سازمان‌هایی که حقوق خود از بانک دریافت می‌کنند با قابلیت تسویه پایان ماه از سوی شرکت‌های پرداخت‌کننده حقوق خبر داد.


دکتر «روح‌الله قاسمیان» مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک نیز برای حل و فصل موارد مربوط به بازاریابی منابع حوزه نفت و گاز از تشکیل میز انرژی با همکاری اداره کل نوآوری، بازاریابی و توسعه کسب‌وکار خبر داد.


وی اظهار داشت: در برنامه جدیدی که برای مرکز ارتباط با مشتریان بانک طراحی شده، کار بازایابی و پرستاری مشتریان برای شعب بسیار ساده‌تر خواهد شد.


«محمد زاهدی» رئیس شعبه عسلویه نیز از برنامه خود برای جذب حساب‌های حقوقی همه پالایشگاه‌های عسلویه تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: سیاست شعبه عسلویه در حوزه پتروشیمی‌ها، جذب منابع جاری پایدار است.


وی افزود در گذشته پتروشیمی‌ها، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را به عنوان بانک رزرو می‌شناختند، اما امروز شرکت‌های پتروشیمی در حال روی آوردن به سمت بانک به‌عنوان بانک عامل خود هستند و اگر از این آزمون سربلند بیرون بیاییم، تحول عظیمی در منابع شعبه صورت خواهد گرفت.


عسلویه منطقه‌ای تجاری و صنعتی برای بهره‌برداری از منابع نفت و گاز حوزه پارس جنوبی و انجام فعالیت‌های اقتصادی در زمینه نفت، گاز و پتروشیمی در محدوده نوار ساحلی عسلویه و خلیج نایبند به وسعت ۳۰هزار هکتار است.


کارکنان شرکت‌های فعال در حوزه پالایشگاه، پتروشیمی و انرژی عمدتاً در شرایط سخت کاری و آب و هوایی مشغول خدمت به جامعه هستند و خط مقدم توسعه کشور به شمار می‌روند.


بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌عنوان نخستین و بزرگ‌ترین بانک قرض‌الحسنه کشور یکی از سیاست‌های خود را حمایت از کارکنان این شرکت‌ها تعریف کرده است. در همین راستا این بانک حدود 6400 فقره وام قرض‌الحسنه به ارزش 430 میلیارد تومان به کارکنان شرکت‌های فعال در حوزه انرژی مستقر در عسلویه پرداخت کرده است.


عمده وام‌های قرض الحسنه پرداخت شده در چارچوب 2 طرح حمایتی فرد حقیقی و اعتبار در حساب جاری بوده که جزو طرح‌های اعتباری جذاب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به شمار می‌رود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر