13 خرداد 1401 - 10:22

آمادگی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای توسعه صنعت بومگردی در استان بوشهر

دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» خبر داد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران آمادگی دارد با پرداخت وام طرح حمایتی فرد حقیقی برای ایجاد مشاغل خرد و مشاغل صنعت بومگردی در سطح استان بوشهر، به توسعه آن‌ها کمک کند.
کد خبر : ۱۳۳۲۲۶
پازارگاد

به گزارش ایبنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک با دکتر «حجت نظری» مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی پازارگاد و دبیر شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس جنوبی دیدار و گفت‌وگو کرد.


در این دیدار «شمسی‌نژاد» از آمادگی بانک در پرداخت وام طرح حمایتی فرد حقیقی برای ایجاد مشاغل خرد به‌صورت کلی و توسعه مشاغل صنعت بومگردی در سطح استان و همچنین پرداخت وام به مشتریان این مشاغل خبر داد.


نظری نیز از توافق سه‌جانبه بانک، بسیج سپاه سازندگی منطقه عسلویه و شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی استقبال کرد. در این طرح پیش‌بینی شده بخشی از امتیاز وام حساب شرکت‌های پتروشیمی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی در اختیار بسیج سپاه سازندگی قرار گیرد تا با استفاده از زیرساخت‌هایی که در اختیار دارد، در راستای اشتغالزایی و محرومیت‌زدایی ساکنان منطقه استفاده شود.


وی همچنین از طرح‌های بانک به‌ویژه صنعت توسعه نرم‌افزار بانکداری هوشمند، استقبال کرد. در این جلسه، پیشنهاد عضویت بانک در شورای راهبردی پتروشیمی‌ها نیز مطرح شد.


کارکنان شرکت‌های فعال در حوزه پالایشگاه، پتروشیمی و انرژی عمدتاً در شرایط سخت کاری و آب و هوایی مشغول خدمت به جامعه هستند و خط مقدم توسعه کشور به شمار می‌روند.


بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌عنوان نخستین و بزرگ‌ترین بانک قرض‌الحسنه کشور یکی از سیاست‌های خود را حمایت از کارکنان این شرکت‌ها تعریف کرده است. در همین راستا این بانک حدود 6400 فقره وام قرض‌الحسنه به ارزش 430 میلیارد تومان به کارکنان شرکت‌های فعال در حوزه انرژی مستقر در عسلویه پرداخت کرده است.


عمده وام‌های قرض الحسنه پرداخت شده در چارچوب 2 طرح حمایتی فرد حقیقی و اعتبار در حساب جاری بوده که جزو طرح‌های اعتباری جذاب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به شمار می‌رود.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر