افزایش ۱۰ درصدی قیمت رمزارز کاردانو

با افزایش اعتماد سرمایه گذاران، رمزارز کاردانو ۱۰ درصد افزایش یافت و بازار معاملات رمزارز سبزپوش شد.
کد خبر : ۱۳۳۲۶۱
کاردانو

به گزارش خبرنگار بین‌الملل ایبِنا به نقل از سایت اینوستینگ، رمزارز کاردانو تا ساعت ۷:۱۸ صبح به وقت تهران در روز دوشنبه طبق شاخص Investing.com با ۱۰.۰۲ درصد افزایش در روز با ۰.۶۱۸۲ دلار معامله شد. این بزرگ ترین درصد افزایش یک روزه از ۳۰ ام ماه می بود. این حرکت صعودی ارزش بازار کاردانو را به ۲۰.۴۸۷۷ میلیارد دلار یا ۱.۶۱ درصد از کل ارزش بازار رمزارزها افزایش داد. در بالاترین حد خود، ارزش بازار کاردانو ۹۴.۸۰۰۱ میلیارد دلار بود.


کاردانو در بیست و چهار ساعت گذشته در محدوده ۰.۵۶۵۴ تا ۰.۶۱۸۲ دلار معامله شده بود. طی هفت روز گذشته، کاردانو با افزایش ۱۷.۹۶ درصدی ارزش خود افزایش ارزش داشته است. حجم معامله Cardano در بیست و چهار ساعت تا زمان نوشتن این گزارش ۶۱۵.۰۹۲۶ میلیون دلار یا ۱.۱۶ درصد از حجم کل رمزارزها بود. در ۷ روز گذشته در محدوده ۰.۵۳۸۵ تا ۰.۶۸۵۷ دلار معامله شده است.


 با قیمت فعلی، کادانو هنوز ۸۰.۰۵ درصد از بالاترین قیمت خود یعنی ۳.۱۰ دلار که در ۲ سپتامبر ۲۰۲۱ تعیین شده بود، کاهش یافته است. بیت کوین آخرین بار طبق شاخص Investing.com،  ۳۱۲۱۳.۳ دلار بود که ۴.۹۰ درصد در روز افزایش داشت. اتریوم با افزایش ۴.۸۰ درصدی  شاخص Investing.com با قیمت ۱۸۸۰.۰۳ دلار معامله شد.


 ارزش بازار بیت کوین آخرین بار ۵۹۲.۰۰۲۰ میلیارد دلار یا ۴۶.۴۵ درصد از کل ارزش بازار رمزارزها بود، در حالی که ارزش بازار اتریوم در مجموع ۲۲۶.۳۸۷۱ میلیارد دلار یا ۱۷.۷۶ درصد از کل ارزش بازار رمزارزها بود.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر