31 خرداد 1401 - 11:06

مجمع عمومی عادی انجمن ملی لیزینگ ایران برگزار شد

ششمین مجمع عمومی سالانه انجمن ملی لیزینگ ایران، صبح روز دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با حضور اعضا برگزار شد.
کد خبر : ۱۳۳۷۸۰
image-20220621110138-1.png

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی، مجمع عمومی عادی انجمن ملی لیزینگ ایران با حضور نماینده اتاق ایران، بازرس قانونی انجمن و اعضای مجمع برگزار شد.


انجمن ملی لیزینگ ایران که وارد ششمین سال فعالیت خود شده است، اکنون به عنوان نهادی واسطه‌گر و مرجع در بین شرکت‌های رسمی لیزینگ کشور شناخته می‌شود، ارتباط‌گیری و برقراری تعاملات موثر با ارگان‌ها و سازمان‌های ذی ربط به منظور ایجاد وحدت رویه در راستای حمایت از منافع اعضاء از اهداف این تشکل اقتصادی است، دستاوردهای انجمن در طی این سال‌ها منجر به حفظ ‌مرجعیت این تشکل در نهادهای بالادستی و شرکت‌های لیزینگ گردیده است.
مجمع این انجمن با دستور جلسه گزارش عملکرد مالی و اجرایی هیئت مدیره منتهی به سال مالی ۱۴۰۰، گزارش پیرامون برنامه و بودجه سال مالی جدید، تصویب مبلغ ورودیه، حق عضویت سالیانه اعضا و انتخاب بازرسان اصلی و علی البدل برگزار شد.

در ابتدای جلسه رئیس مجمع ضمن خوش‌آمدگویی، از اعضای انجمن بخاطر همکاری و همدلی با انجمن در سال گذشته و همچنین از اتاق ایران به واسطه حمایت‌های مادی و معنوی بی‌شائبه قدردانی نمود.

محسن معلمیان رئیس هیات مدیره انجمن به عنوان رئیس مجمع، علی رمضانی و محمدرضا انتظاری مقدم در سمت ناظرین و اصغر زارع نژاد به عنوان منشی مجمع با توافق اعضای حاضر انتخاب گردیدند.

دبیرکل انجمن ضمن تشکر از مدیران عامل برای حضور در مجمع، خلاصه‌ای از فعالیت‌های انجمن‌ و صورت‌های مالی در سال ۱۴۰۰ و پیش بینی بودجه سال ۱۴۰۱ را ارائه نمود، که این گزارش با رأی اعضاء حاضر به تصویب رسید.


سپس رضا محمدی نویسی بازرس انجمن گزارش بازرسی را قرائت نمود و اعضای حاضر در جلسه نسبت به نکات مندرج در گزارش بازرسی به بحث و اظهار نظر پرداختند.


مجمع وارد دستور انتخاب بازرس جدید برای یکسال آتی شد. آقایان شهاب حاتمی و کامبیز بالنده به عنوان دو نامزد جایگاه بازرسی، معرفی شدند که آقای حاتمی به عنوان بازرس اصلی و آقای بالنده به عنوان بازرس علی البدل توسط اعضای مجمع انتخاب شدند.

از دیگر مصوبات این جلسه انتخاب روزنامه دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های انجمن بود.

مسعود عرفانی، مدیر امور استان‌ها و تشکل‌های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران نیز در ادامه این نشست به عنوان نماینده اتاق حاضر شد و بیان داشت: اتاق بازرگانی خانه فعالان اقتصادی است. انجمن لیزینگ نیز از جمله تشکل‌های توانمند و موثر اتاق بازرگانی است و حضور اعضای این انجمن در اتاق بازرگانی موجب تقویت توان اتاق خواهد شد.

وی افزود: عملکرد هیات مدیره و دستاوردهای انجمن قابل تقدیر است و در شرایطی که کشور با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم می‌کند و همچنین به دلیل محدودیت‌های ناشی از تحریم‌ها به طور حتم نیازمند کمک رسانی بیشتر فعالان اقتصادی دراین عرصه خواهیم بود.

این فعال اقتصادی در ادامه با تاکید بر نقش تشکل‌ها، گفت: نقش تشکل‌ها پل ارتباطی است که اگر به شایستگی از آن استفاده شود شاهد نتایج خوب و موثری خواهیم بود.

در پایان این مجمع جهت رسیدگی به بند مربوط به انتخابات دوره سه ساله اعضای هیئت مدیره انجمن به منظور حضور و مشارکت حداکثری سایر شرکت های عضو و به دلیل اینکه شرایط حضور برخی از اعضا تکمیل و به روز نشده بود، با توافق اعضای حاضر و پیشنهاد رئیس مجمع تصمیم گیری در این مورد به برگزاری مجمع در نوبت دوم به آینده موکول شد، در همین راستا با عطف به رای گیری صورت گرفته، حاضرین به تاریخ ۲ مرداد ماه سال جاری به منظور برگزاری انتخابات اعضای هیئت مدیره انجمن رای دادند. لذا بر این اساس هیئت مدیره فعلی انجمن، زمان برگزاری جلسه مجمع عمومی عادی فوق‌العاده را متعاقبا به اطلاع اعضاء خواهد رساند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر