05 تير 1401 - 11:04
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) مطرح کرد؛

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال‌زایی به ۳ هزار و ۹۹۶ مددجو وکارفرمایان اشتغال مددجویان توسط پست بانک ایران

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در گزارش ارسالی به رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد: پست بانک ایران با جذب ۹۸ درصد از منابع اعتباری بانکی در این طرح، در سال گذشته به سه هزار و ۹۹۶ نفر تسهیلات اشتغال‌زایی با هدف توانمند سازی محرومین پرداخت کرده است.
کد خبر : ۱۳۳۹۳۳
پست بانک

به گزارش ایبِنا به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، در گزارش مرتضی بختیاری آمده است، پست بانک ایران با جذب دو هزار و ۳۷ میلیارد ریال منابع این طرح، توانسته بیش از یک هزار و ۹۶۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه با هدف اشتغال زایی و توانمندسازی مددجویان این کمیته پرداخت کنند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) مبلغ اعتبار ابلاغی گفت: با جذب ۹۸ درصد منابع طرح، از بین چهار هزار و ۵۱ پرونده تسهیلاتی ارسال شده به شعب پست بانک ایران در سراسر کشور، سه هزار و ۹۶۶ پرونده تسهیلات خود را دریافت کرده‌اند. 
بر اساس این گزارش، بانک‌های عامل از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مکلف هستند، برای اجرای ماده ۸۳ قانون برنامه ششم توسعه و با هدف حمایت از اشتغال مولد، ۱۰۰هزار میلیارد ریال به مددجویان معرفی شده کمیته امداد امام خمینی (ره) تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت کنند، تصریح کرد: همچنین کارفرماییان طرح‌های اشتغال با حداقل اشتغال ۵۰ درصد مددجویی با اولویت زنان سرپرست خانوار، نیز از این تسهیلات با باز پرداخت هفت ساله استفاده کرده‌اند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها