06 تير 1401 - 12:56

پرداخت ۵۵۳۰ میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون به مددجویان نهادهای حمایتی

بانک توسعه تعاون تا ۲۸ خرداد بخش مهمی از تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری را به معرفی شدگان نهادهای حمایتی اختصاص داده است.
کد خبر : ۱۳۳۹۹۰
پرداخت ۵۵۳۰ میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون به مددجویان نهادهای حمایتی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، این بانک در طرح ملی اشتغال پایدار روستایی و عشایری در حدود ۳۰ هزار و ۶۷ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است که از این میزان حدود ۵۵۳۰ میلیارد ریال به معرفی شدگان نهادهای حمایتی اختصاص یافته است. از ناحیه این میزان تسهیلات پرداختی ۱۳ هزار و ۳۷ طرح توسط مددجویان در سراسر کشور راه اندازی شده است.


بررسی عملکرد شعب بانک توسعه تعاون در سراسر کشور نشان می‌دهد، استان خراسان رضوی با ۸۰۵ طرح، فارس با ۷۹۸، آذربایجان شرقی با ۷۴۶، کرمانشاه با ۶۷۱ و کرمان با ۵۹۰ طرح در رتبه‌های اول تا پنجم تعداد طرح‌های مشمول پرداخت تسهیلات قرار دارند.


میزان تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون به مددجویان نهادهای حمایتی نیز تا بیست و هشتم خرداد سال جاری به بیش از ۵۵۳۰ میلیارد ریال رسیده است.


استان فارس با ۳۸۱ میلیارد ریال، خراسان رضوی با ۳۶۶ میلیارد، آذربایجان شرقی با ۳۰۵ میلیارد، کرمانشاه با ۲۷۶ میلیارد و خوزستان با ۲۶۰ میلیارد ریال در رتبه‌های اول تا پنجم میزان پرداخت تسهیلات قرار دارند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر