11 تير 1401 - 09:07
معرفی تسهیلات بانک‌ها

انواع وام‌های بانک صادرات و شرایط دریافت

بانک صادرات طیف متنوعی از وام‌ها را برای مشتریان حقیقی و حقوقی خود در نظر گرفته و مردم و فعالان اقتصادی می‌توانند از این تسهیلات با نرخ سودهای صفر تا ۱۸ درصد بهره‌مند شوند.
کد خبر : ۱۳۴۱۰۹

لوگو بانک صادرات

به گزارش خبرنگار ایبِنا؛ بانک صادرات با حدود ۲۰۰۰ شعبه، یکی از بانک‌های بزرگ خصوصی شده کشور است که طیف وسیعی از تسهیلات را در معرض انتخاب مشتریان خود قرار داده است. این تسهیلات در سال‌های اخیر تنوع خوبی پیدا کرده و افراد و اصناف مختلف می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

 

 

طرح «٦٧»

 

بانک صادرات ایران از سال ۹۷، شرایط دریافت تسهیلات در تمامی بخش‌های اقتصادی را با اجرای «سپرده کوتاه‌مدت طرح ٦٧» تسهیل کرد که بر اساس آن، مشتریان می‌توانند با افتتاح «سپرده کوتاه‌مدت طرح ٦٧»، منابع خود را با نرخ سود ٧ درصد سالانه در شعب بانک صادرات ایران سپرده‌گذاری و در شرایط نیاز، حداکثر ظرف ٤٨ ساعت، ٨٠ درصد آن را با نرخ ٦ درصد تسهیلات دریافت کنند.

 

حداقل مبلغ جهت افتتاح این نوع حساب ٥٠ میلیون ریال و حداکثر سقف تسهیلات پرداختی ٢ میلیارد ریال است. نرخ سود علی‌الحساب در این طرح نیز هفت درصد است. این طرح در قالب عقد مرابحه با اقساط ٣٦ ماهه اجرا می شود و نیازی به وثیقه ندارد.

 

 

 

حمایت از تولید با طرح «طراوت»

 

طرح اعتباری ویژه تولید بانک صادرات ایران «طراوت» با هدف حمایت از استمرار تولید و ایجاد اشتغال در بنگاه‌های اقتصادی کشور در سال ۹۸ رونمایی شد. در قالب طرح طراوت، واحدهای تولیدی که محصولات خود را به صورت نسیه به خریداران در ازای اعتبارات اسنادی داخلی ریالی مدت‌دار صادره توسط شعب بانک صادرات ایران بفروشند، می‌توانند از تسهیلات ریالی در قالب عقد خرید دین استفاده کنند. همچنین مصرف‌کنندگان نهایی کالاهای تولید داخل نیز می‌توانند با دریافت کارت اعتباری از بانک صادرات ایران نیازهای خود را برطرف کنند.

 

تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی واحدهای تولیدی، فروشندگان مواد اولیه به واحدهای تولیدی، بنکداران و خریداران عمده محصولات واحدهای تولیدی و خرده‌فروشان و مصرف‌کنندگان نهایی محصولات تولیدی از مشمولان این طرح محسوب می‌شوند.

 

 

 

سود صفر در طرح «تبسم»

 

در بانک صادرات ایران از امکان دریافت تسهیلات تا سقف دو میلیارد ریال برای اشخاص حقیقی با نرخ سود صفر درصد با رونمایی از طرح «تبسم» (تسهیلات بدون سود مرابحه) فراهم شده است.

 

متقاضیان حقیقی و حقوقی می‎توانند در چارچوب این طرح، با افتتاح حساب قرض‌الحسنه جاری بدون دسته‌چک، تا میزان ٨٠ درصد مبلغ سپرده‌گذاری شده خود را با نرخ سود صفر درصد با مدت بازپرداخت حداکثر ٦٠ ماهه ظرف حداکثر ٤٨ ساعت و بدون ضامن از بانک صادرات ایران دریافت کنند.

 

بر اساس طرح «تبسم»، اشخاص حقیقی می‌توانند نسبت به افتتاح حساب جهت استفاده خود یا اقوام درجه یک شامل؛ همسر، فرزند، برادر، خواهر، پدر و مادر تا سقف دو میلیارد ریال اقدام کنند. ضمن اینکه اشخاص حقوقی نیز می‌توانند با رعایت ضوابط و مقررات مربوطه نسبت به افتتاح حساب بدون سقف مبلغ اقدام و شخص یا اشخاص زیرمجموعه و کارکنان را برای دریافت تسهیلات با نرخ سود صفردرصد تا سقف دو میلیارد ریال برای هر یک، به بانک صادرات ایران معرفی کنند.

 

 

 

​ طرح تسهیلاتی «صبای سپهر»

 

بانک صادرات ایران به پذیرندگان پایانه‌های فروش متصل به حساب در این بانک در قالب طرح تسهیلاتی «صبای سپهر» با نرخ‌های ترجیحی بین نیم تا ١٨ درصد، تسهیلات پرداخت می‌کند.

 

این طرح به منظور ارتقای میزان استفاده از پایانه‌های فروش متصل به حساب‌های بانک صادرات ایران و با هدف توسعه و ترویج خدمات بانکداری الکترونیک تدوین شده و آن دسته از مشتریان حقیقی، حقوقی یا مشترک بانک که پایانه فروش خود را به یکی از حساب‌های جاری با دسته‌چک و بدون دسته‌چک و حساب سپرده ‌سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت عادی بانک صادرات ایران متصل کنند، مشمول استفاده از تسهیلات این طرح خواهند بود.

 

مدت قرارداد و تعداد اقساط در این طرح ١٢ تا ٣٦ ماهه بوده و نرخ ترجیحی سود این تسهیلات نیز بسته به انتخاب مشتری از نیم تا ١٨ درصد است. سقف تسهیلات فردی دارندگان پایانه‌های فروش تا سقف مبالغ بسته سیاست‌های اعتباری است و ضرایب پرداخت تسهیلات دراین طرح، از ٥٠ تا ٢٠٠ درصد میانگین رسوب منابع حساب متصل به پایانه فروش در نظر گرفته شده است.

 

همچنین حداقل رسوب منابع حاصل از تراکنش‌های پایانه فروش طی بازه زمانی درخواستی مشتری (سه، شش، ٩ و ١٢ ماهه) باید ١٠٠ میلیون ریال برای هر حساب متصل به پایانه فروش باشد نرخ سود علی‌الحساب آن برای حساب قرض‌الحسنه جاری صفر و برای حساب کوتاه مدت عادی سالانه ١٠ درصد است.

 

 

 

خرید آسان محصولات خانگی با «همیاران سپهر»

 

امکان خرید محصولات ٥٧ شرکت تولیدی طرف قرارداد با بانک صادرات ایران در قالب طرح تسهیلاتی همیاران سپهر فراهم شده است و متقاضیان می‌توانند با استفاده از کارت اعتباری از تسهیلات این طرح با نرخ ترجیحی برای خرید انواع موتورسیکلت، لوازم خانگی و سایر محصولات با کیفیت داخلی در یک هزار و ١١٤ فروشگاه در سراسر کشور استفاده کنند.

 

علاوه بر فهرست ٥٧ شرکت تولیدی ساخت داخل، بانک صادرات ایران با اشخاص حقیقی تولیدکننده و توزیع‌کننده نیز در قالب امضای تفاهم‌نامه، شرایط خرید اعتباری محصولات آنان را برای مشتریان و متقاضیان فراهم کرده است.

 

این طرح شرایط استفاده از تسهیلات و خرید بی واسطه از این شرکت‌ها را برای مشتریان تسهیل کرده که علاوه بر درگاه‌های بانکداری الکترونیک، امکان خرید از بیش از یک هزار و ١١٤ فروشگاه را فراهم آورده و متقاضیان می‌توانند در قالب عقد مرابحه (اقساطی)، تا سقف ٥٠٠ میلیون ریال از کارت اعتباری «همیاران‌ سپهر» بانک صادرات ایران محصولات داخلی باکیفیت خریداری کنند.

 

شرکت‌های تولیدی و عرضه‌کنندگانی در این طرح امکان مشارکت دارند که دارای چرخه توزیع متمرکز شامل فروشگاه‌ها و مراکز فروش متعدد باشند. اعتبار کارت‌های اعتباری «همیاران سپهر» سه ماهه بوده و بازپرداخت تسهیلات آن حداکثر ٣٦ ماهه با نرخ سود ١٥ و ١٨ درصد خواهد بود.

 

در قالب این طرح برای اعطای کارت اعتباری همیاران سپهر نیازی به ارائه پیش فاکتور نیست و امکان صدور این کارت توسط تمامی شعب بانک امکان‌پذیر است.

 

ارسال‌ نظر
قدرت
Netherlands
۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۷
۰
با سلام ....
بنده مدت بیست و پنج سال است حساب قرض الحسنه جاری فعال در یکی از شعب بانک صادرات دارم با این مضمون چه تسهیلاتی به بنده تعلق میگیرد ...
فیلم و پخش زنده
بیشتر