13 تير 1401 - 10:42
فرزین در مراسم تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام؛

یاد شهیدان مشعل تلاش و ایثار را در ذهن و دل ما روشن می‌کند

مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: در شرایط کنونی که دشمنان از طریق تحریم و فشار اقتصادی سعی بر سخت کردن زندگی و معاش مردم دارند، یاد این شهیدان همچنان مشعل تلاش و ایثار را در ذهن و دل ما روشن سازد.
کد خبر : ۱۳۴۲۰۲
محمدرضا فرزین

به گزارش خبرنگار ایبِنا؛ به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره ۳۰۰ سردار شهید شبکه بانکی کشور و تجدید میثاق با آرمانهای حضرت امام خمینی(ره) و شهیدان عزیز ایران اسلامی، مراسم تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام دفاع مقدس صبح امروز دوشنبه ۱۳ تیر ماه در محوطه ادارات مرکزی بانک ملی ایران برگزار شد.


در این مراسم محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به میزبانی بانک ملی از دو شهید بزرگوار هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: شهیدی ۱۷ ساله در عملیات رمضان و شهیدی ۲۳ ساله در عملیات کربلای چهار امروز در این بانک تشییع و خاکسپاری می شود. شهیدانی گمنام اما پرافتخار و الهام بخش؛ این دو شهید بزرگوار یادآور ۳۰۰ شهید دلاور نظام بانکی در دفاع مقدس و عرصه سلامت هستند. امروز مفتخریم که ۶۰ شهید مجموعه بانک ملی، همچون خورشید روشنی بخش راه خدمت و ایثار برای همکارانشان می باشند.  حضور جهادی بیش از ۱۴ هزار جانباز، آزاده و ایثارگر، پشتوانه ای بزرگ برای کارکنان بانک ملی است.


فرزین افزود: نظام مالی و بانکی محلی برای محاسبه گری مادی است، اما حضور با برکت این دو شهید بزرگوار، عطر معنویت و ایثار را در بانک ملی منتشر خواهد ساخت.


مدیرعامل بانک ملی ایران در پایان گفت: امیدواریم دل های بزرگ و چراغ نگاه آسمانی آن ها، همواره در ذهن و یاد ما روشن باشد و محرک شور و شوق، کار و تلاش برای مردم و نظام اسلامی باشد. و امید به دعای خیر آن ها داریم. تردید نداریم که بدون حرکت جهادی شهدا، ایثارگران و جانبازان در طول تاریخ افتخارآفرین این کشور و به ویژه سال های دفاع مقدس، امروزه نامی از ایران و ایرانی باقی نمانده بود. امیدواریم در شرایط کنونی که دشمنان از طریق تحریم و فشار اقتصادی سعی بر سخت کردن زندگی و معاش مردم دارند، یاد این شهیدان همچنان مشعل تلاش و ایثار را در ذهن و دل ما روشن سازد.


شهیدان گمنام، شمع فروزانی در بانک ملی ایران هستند



سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید نیز در این مراسم گفت: عظمت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون شهیدان والا مقامی است که با بذل جان خود، راه روشن عزت و سربلندی را به روی میهن اسلامی گشودند.


وی افزود: پیکر پاک این شهیدان که پس از سال ها مظلومیت، تفحص شد و در آغوش بانک ملی ایران آرام گرفت، عطر ایمان و معنویت را در این محیط پراکنده کرده است. قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: حضور این شهیدان از این پس، یک شمع فروزان در بانک ملی ایران خواهد بود. وی ادامه داد: امیدوارم این بانک که تا کنون در مسیر خدمت به مردم همواره پر تلاش و موفق بوده است با حضور این شهیدان قوی تر و محکم تر از گذشته به راه خود ادامه دهد.



برچسب ها: بانک ملی
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر