14 تير 1401 - 15:09
در گفتگو با ایبِنا مطرح شد؛

کاهش قیمت طلا در بازار تهران

هر گرم طلای ۱۸ عیار در معاملات امروز با ۱۵ هزار تومان کاهش به قیمت یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان مبنای معاملات طلا بود.
کد خبر : ۱۳۴۲۶۲
طلای اندونزی

محمد کشتی آرای کارشناس بازار طلا و سکه در گفتگو با ایبِنا با اشاره به اینکه در چند روز گذشته شاهد نوسان قیمت طلا و سکه بودیم اظهار داشت: قیمت جهانی طلا در روزهای اخیر بیش تر از ۱۰ دلار نوسان قیمت نداشته است و در معاملات امروز نیز به ۱۸۰۴ دلار به ازای هر اونس طلا رسیده است که به طور متوسط نسبت به دیروز، حدود ۶ دلار کاهش قیمت داشته است.


به گفته کشتی آرای  امروز (سه شنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۱) آخرین قیمت های طلا و سکه به این صورت است که هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان تعیین شد. همچنین نیم سکه به رقم ۸ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان و ربع سکه نیز به ۵ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان رسید. سکه یک گرمی بانک مرکزی نیز ۳ میلیون تومان دادوستد شد که نشان دهنده ثبات قیمت نسبت به روز قبل است. همچنین  قیمت هر مثقال طلای آب شده نیز به ۶ میلیون و ۶۰ هزار تومان رسید که نسبت به دیروز حدود ۳۰ هزار تومان کاهش همراه بوده است.


 هر گرم طلای ۱۸ عیار در معاملات امروز با ۱۵ هزار تومان کاهش به قیمت یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان مبنای معاملات طلا بود. بر این اساس هر گرم طلای ۲۰ عیار، یک میلیون و ۵۵۴ هزار تومان، هر گرم طلای ۲۱ عیار یک میلیون و ۶۳۲ هزار تومان، هر گرم طلای ۲۲ عیار یک میلیون و ۷۱۱  هزار تومان و یک گرم طلای ۲۴ عیار نیز یک میلیون و ۸۶۴ هزار تومان تعیین شد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها