22 تير 1401 - 20:39
طرح‌های تسهیلاتی بانک‌ها؛

انواع وام‌های بانک تجارت + شرایط دریافت

بانک تجارت علاوه بر اینکه تسهیلاتی با نرخ سود پایین را برای مشتریان ارائه کرده، طرح ویژه‌ای را هم برای زوج‌های جوان در نظر گرفته است.
کد خبر : ۱۳۴۵۰۴
بانک تجارت

به گزارش خبرنگار ایبِنا؛ بانک تجارت به عنوان یکی از بانک‌های تجاری غیر دولتی است که با داشتن ۱۴۰۷ شعبه خدمات متنوعی به مشتریان خود ارائه می‌کند. این بانک در مجموع ۷ طرح تسهیلاتی ارد که در زمان تنظیم این گزارش، ۳ طرح فعال و ۴ طرح در حال بازنگری هستند.



طرح نیکان


بر اساس اعلام این بانک، بانک تجارت با هدف اعطای تسهیلات خرد برای رفع احتیاجات ضروری هم‌وطنان، طرح نیکان را در شعب سراسر کشور اجرایی کرده است.


در این طرح، مشتریان با افتتاح حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز طرح نیکان می‌توانند بر اساس میانگین مانده‌حساب به‌منظور اولویت‌بندی در اعطای تسهیلات، از بانک تجارت تسهیلات قرض‌الحسنه رفع احتیاجات ضروری با بازپرداخت حداکثر ۲۴ ماه دریافت کنند.


سقف فردی اعطای تسهیلات در این طرح ۵۰ میلیون تومان و نرخ کارمزد تسهیلات سالانه ۴ درصد است.


لازم به ذکر است که واریز و برداشت از حساب در طول مدت سپرده‌گذاری امکان‌پذیر است.


انتقال امتیاز تسهیلات:


اشخاص حقیقی: امکان انتقال امتیاز استفاده از تسهیلات طرح نیکان صرفاً به ۴ نفر از بستگان درجه یک شامل پدر، مادر، همسر، فرزند، برادر و خواهر فراهم شده است.


اشخاص حقوقی: اشخاص حقوقی سپرده‌گذار صرفاً مجاز به معرفی اشخاص حقیقی برای اخذ تسهیلات با رعایت سقف فردی هستند.




شرایط اعطای تسهیلات در طرح نیکان




طرح کریمان


بانک تجارت در قالب این طرح به هم‌وطنان اهل تسنن، خیرین و نیکوکاران، مؤسسات خیریه و عام‌المنفعه تسهیلات ارائه می‌دهد.


مشتریان ضمن نگهداری وجوه خود در حساب‌های قرض‌الحسنه ویژه می‌توانند افرادی را برای استفاده از تسهیلات با نرخ کارمزد ۲ درصد به بانک معرفی کنند.



طرح زوج مهر


بر اساس این طرح که با هدف اعطای تسهیلات به زوج‌های جوان برای تأمین جهیزیه و مایحتاج اولیه زندگی طراحی شده، همه زوج‌های جوان دریافت‌کننده وام قرض‌الحسنه ازدواج از شعب این بانک می‌توانند از مزایای این طرح نیز بهره‌مند شوند.


متقاضیان دریافت این تسهیلات پس از ثبت‌نام وام ازدواج در سامانه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و انتخاب بانک تجارت برای دریافت این وام به شعب بانک مراجعه کرده و هریک از زوجین پس از دریافت وام ازدواج می‌توانند با مراجعه به سایت شرکای تجاری این طرح شامل گروه انتخاب الکترونیک، گروه لوازم‌خانگی پاکشوما و مجموعه آقای فرش و خرید کالا به میزان حداقل ۴۵ میلیون تومان و دریافت فاکتور خرید، برای دریافت تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی طرح زوج مهر به شعبه بانک تجارت مراجعه کنند.


سود طرح تسهیلاتی زوج مهر ۱۵ درصد با دوره بازپرداخت ۳۶ماهه بوده که از همه شعب بانک تجارت در سراسر کشور قابل دریافت است.


بانک تجارت در طرح زوج مهر که با همکاری معتبرترین عرضه‌کنندگان لوازم‌خانگی کشور اجرا می‌شود اهدافی همچون حمایت از تولید ملی و افزایش رقابت‌پذیری تولیدکنندگان داخلی را دنبال می‌کند، ضمن آن که اجرای این طرح در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی بانک تجارت و با هدف تشویق جوانان به سنت حسنه ازدواج نیز صورت می‌گیرد.


فروشگاه‌های طرف قرارداد


گروه انتخاب الکترونیک


در طرح زوج مهر خریداران، کالای موردنظر خود را از انتخاب الکترونیک، ارائه‌دهنده سبد کاملی از محصولات شامل یخچال، فریزر، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی، تلویزیون، سیستم‌های سرمایش و لوازم‌خانگی کوچک از برندهای «اسنوا»، «دوو» و «بست» با گارانتی معتبر و حمل رایگان تا درب منزل خریداری می‌کنند.


 سایت خرید گروه انتخاب: www.entekhab.org/zojemehr


 مرکز ارتباط مشتریان انتخاب الکترونیک: ۱۶۹۹


گروه لوازم‌خانگی پاکشوما


در طرح زوج مهر، خریداران می‌توانند محصولات موردنظر خود را از گروه پاکشوما که شامل انواع ماشین لباسشویی، ماشین ظرف‌شویی، یخچال و فریزر و جاروبرقی با برندهای پاکشوما، کندی، کرال و زیروات است، با گارانتی معتبر و ارسال رایگان برای استان‌های تهران، قم و البرز و پرداخت هزینه ارسال برای سایر استان‌ها خریداری کنند.


 سایت خرید اینترنتی پاکشوما: www.pakshoma.com/zojemehr


 مرکز ارتباط مشتریان گروه لوازم‌خانگی پاکشوما: ۸۸۵۵۱۲۲۴ داخلی ۱۱۴ و ۱۲۷


مجموعه آقای فرش


خریداران محترم می‌توانند کالاهای موردنظر خود را به‌صورت حضوری از فروشگاه‌ها و اینترنتی از طریق سایت اینترنتی آقای فرش، ارائه‌دهنده تمامی محصولات تولیدی فرش‌های ماشینی، دستبافت، تابلوفرش نفیس و صنایع دستی با گارانتی معتبر و ارسال رایگان، تهیه و خریداری کنند.


 سایت خرید اینترنتی آقای فرش: www.Iranmrcarpet.com/zojemehr


 مرکز ارتباط مشتریان مجموعه آقای فرش: ۷۵۳۷۵



مشتریان تسهیلات این بانک می‌توانند اطلاعات کامل از شرایط دریافت تسهیلات مذکور را از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir دریافت کنند.



ارسال‌ نظر
شهرام امجدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۱
۰
باسلام بنده بانک تجارت شعبه 17شهریورارومیه حساب جاری دارم بنده پارسال میانگین حسابم مبلغ صدوشصت میلیون وام بهم تعلق میگرفت بنده تقاضای صدمیلیون تومن راازبانک کردم ازبنده ضامن کسراقساط خواستند وبنده یکنفرضامن بانامه کسراقساط بردم ویکنفر خوش حساب بانک تجارت که مشتری همان شعبه موردنظر بودجمعا دوضامن ولی مسول تسهیلات ازدادن مبلغ صدمیلیون تومن به بنده امتناع کرده ووام رانداد وگفت که پنجاه میلیون میتوانم بدهم ایابنده که پولم رادران بانک گذاشته ومیانگین نسبتا خوبی داشتم ونامه کسراقساط مبلغ صدمیلیون تومن رابرده بودم چرابایدپنجاه میلیون بگیرم دران بانک اصلا عدالت رعایت نمیشودوازهرکسی خوششان بیادوام میدهند
کریم دریس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳
۱
سلام من حقوق بگیر بانگ تجارت هستم سابق کاری من زیاد ایا وام ۲۰۰میلیون وام زامن میخواد حقوقم تجارت میتوانن ازحقوق کم زامن احیتاج دارم خواهش میکنم انقدر سخت برای ماحقوق بگیران انجام ندیدبزارید مشکل مابا این وام حل بشه منم مشکل قسط ندارم فقط سخت نگیرد برای ما سفته حاضرم بدهم بامن همکاری کنید ممنون
فیلم و پخش زنده
بیشتر