07 مرداد 1401 - 10:41
رئیس کل بانک مرکزی در گفت‌وگو با ایبِنا عنوان کرد؛

نظام بانکی نیازمند تعامل با رسانه/ نقش مهم ایبِنا در تنویر افکار عمومی

نظام بانکی نیازمند تعامل با رسانه  نقش مهم ایبِنا در تنویر افکار عمومی
رئیس کل بانک مرکزی گفت: ایبِنا رسانه بسیار خوب و فعالی است و ما به عنوان‌بانک‌مرکزی‌حتما از آن حمایت و روز به روز این رسانه را تقویت می‌کنیم که به عنوان رسانه‌ای قوی و پایدار در حوزه بازار پول کشور بتواند به‌وظیفه اطلاع رسانی درست و شفاف خود ادامه دهد و آن را تقویت کند.
کد خبر : ۱۴۰۱۴۱

علی صالح‌آبادی، رئیس کل بانک مرکزی در بازدید از موسسه پول و ارز، ضمن رونمایی از سایت جدید ایبِنا(رسانه مرجع بانک مرکزی)  در گفت‌وگو با خبرنگار ایبِنا اظهار کرد: سایت ایبِنا به‌عنوان یک سایت بسیار فعال در اطلاع‌رسانی، آموزش و فرهنگ‌سازی حوزه بازار پول و‌ ارز و سرمایه، نقش بسیار موثری در تنویر افکار عمومی داشته است. همچنین در توضیح اتفاقاتی که در حوزه پول و‌ نظام‌ بانکی‌کشور می‌افتد عملکرد خوبی دارد و اخبار را به خوبی منعکس می‌کند.

وی ادامه‌داد: ایبِنا رسانه بسیار خوب و فعالی است و ما به عنوان‌بانک‌مرکزی‌حتما از آن حمایت و روز به روز این رسانه را تقویت می‌کنیم که به عنوان رسانه‌ای قوی و پایدار در‌ حوزه بازار پول کشور بتواند به‌ وظیفه ‌اطلاع رسانی درست و شفاف خود ادامه دهد و آن را تقویت کند.

رئیس کل بانک مرکزی تاکید کرد: طبیعتا تعامل نظام بانکی با رسانه بسیار مهم است چراکه این رسانه می‌تواند نقش مهم و موثری در ارتباط با نظام بانکی کشور داشته باشد و اخبار و اطلاعات آنها را به نحو مناسب پوشش دهد و منتشر کند.

صالح آبادی در پایان گفت: مفتخر هستیم که از سایت جدید یا به عبارت دیگر نسخه جدید ایبِنا رونمایی کردیم.‌ این سایت سه‌زبانه شد و علاوه بر بخش انگلیسی، بخش عربی هم به آن اضافه شده است. 

امیدواریم این سایت بتواند منشا اتفاقات مثبتی در نظام بانکی و پولی کشور باشد و این اقدام را به همکارانم در این مجموعه تبریک و از زحمتشان صمیمانه تشکر میکنم.

نویسنده: زهرا طهرانی
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر