18 مرداد 1401 - 15:41

پیام رییس کل بانک مرکزی به مناسبت روز خبرنگار

رییس کل بانک مرکزی در پیامی ضمن گرامیداشت روز خبرنگار، از تلاش‌های فعالان این عرصه قدردانی کرد.
کد خبر : ۱۴۰۳۸۲

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، متن پیام دکتر صالح‌آبادی به شرح زیر است:

روز خبرنگار، روز پاسداشت فعالان عرصه آگاهی‌بخشی، تبیین و اطلاع‌رسانی را گرامی می‌دارم و از همه عزیزان فعال در این عرصه به پاس همه تلاش‌ها و مجاهدت‌های خالصانه، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

۱۷ مرداد روز خبرنگار امسال، مصادف بود با عاشورای حسینی و ایام حزن و عزاداری سالار شهیدان، اباعبدالله الحسین (ع)؛ ایامی که نه فقط عرصه ازخودگذشتگی و ایثـار بلکه جلوه کامل و زیبای روشنگری و تبیین، در حد اعلاست.

در جای جای خطابـه‌ها و نوحه سرایی‌ها، روشنگری نهفته است و اینجاست که خطابه‌های حضرت زینب (س) و حضرت سجاد (ع) در بلندای تاریخ می‌درخشد و ماندگار می‌شود و عاشورای امام حسین (ع) و یاران باوفایش را حماسه عاشورا می‌کند و جایگاه بی‌بدیل آگاهی‌بخشی را به اوج می‌رساند.

از همین روست که اهمیت "جهاد تبییـن" به ویژه در عصر پرآشوب امروز، کمتر از جهاد در میـدان نیست؛ عرصه‌ای که خبرنگاران و فعالان رسانه، پیشقراولان و پرچمداران پرافتخـار آن هستند.

بر همین اساس، قدردان زحمات و تلاش‌های همه عزیزان و جهادگران عرصه خبـر و رسانه هستم و از درگاه خداوند متعال برای یکایک شما بزرگواران توفیق روزافزون و استقامت در این مسیر متعالی را خواهانم.


علی صالح آبادی، رییس کل بانک مرکزی

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر