30 مرداد 1401 - 20:38
گزارش ایبِنا از پایان بازار توافقی دومین روز هفته؛

بازار ارز بدون مشتری؛ دلار و یورو توافقی به کانال ۲۶ و ۲۸ هزار تومان هم رسیدند

با پایان فعالیت بازار توافقی ارز در ساعت ۱۸ امروز (یکشنبه ۲۹ مردادماه ۱۴۰۱)، بهای هر اسکناس دلار آمریکا با کاهش ۱.۶۶ درصدی نسبت به روز قبل همراه شد. این در حالی است که روز گذشته نیز دلار با افت حدود ۳ درصدی بسته شده بود.
کد خبر : ۱۴۰۶۷۰

به گزارش خبرنگار ایبِنا؛ بررسی اطلاعات بازار توافقی نشان می‌دهد، در پایان معاملات دومین روز هفته بیش از ۶ میلیون و ۴۷۶ هزار اسکناس دلار آمریکا معامله شده است.



همچنین در این روز، نرخ پایانی دلار آمریکا در حالی به رقم ۲۷۴۹۶ تومان رسیده است که قیمت پایانی روز شنبه ۲۷۹۶۲ تومان بود. از سوی دیگر، قیمت دلار توافقی امروز در کمترین و بیشترین به ترتیب ۲۶۷۹۰ و ۲۸۳۵۰ تومان بوده است.



بر اساس این گزارش؛ در پایان معاملات امروز بازار توافقی ارز، یورو دیگر ارز معامله شده با ثبت حجم معاملاتی ۲۵۰ هزار و ۴۰۰ یورو به قیمت پایانی ۲۸۳۹۴ تومان رسیده است که نسبت به نرخ پایانی ۲۹۴۷۰ تومانی روز قبل، ۳.۶۵ درصد کاهش داشته است. همچنین کمترین و بیشترین قیمت یورو توافقی در بازار امروز به ترتیب ۲۸۱۰۰ و ۲۹۴۷۰ تومان بوده است.

 

مشاهدات میدانی از بازار ارز و صرافی ها بیان گر تداوم ادامه عرضه ارزهای خانگی و خروج تقاضا از بازار است. روندی که به گفته فعالان ارزی به دلیل کاهش انتظارات تورمی و سیاست های موثر بازارساز رقم خورده است.

برچسب ها: قیمت دلار
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر