05 شهريور 1401 - 14:50
گزارش ایبِنا از بازار سرمایه؛

تقویت شاخص کل بورس در اولین روز هفته

شاخص کل بورس اوراق بهادار با افزایش ۷۶۷۱ واحدی معادل ۰.۵۳ درصد، به یک میلیون و ۴۵۰ هزار و ۴۵ واحد رسید. همچنین در فرابورس شاخص کل با افزایش ۶۹ واحدی به ۱۹ هزار و ۳۹۰ واحد رسید.
کد خبر : ۱۴۰۸۳۴

به گزارش خبرنگار ایبِنا، امروز (شنبه پنجم شهریورماه ۱۴۰۱)، تالار شیشه‌ای شاهد روند صعودی شاخص‌های منتخب بود. به گونه‌ای که شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با افزایش ۱۷۷۳ واحدی، به رقم ۳۳۵ هزار و ۲۴۴ واحد رسید.

شاخص کل هم وزن نیز با افزایش ۲۰۷۷ واحدی، عدد ۴۱۰ هزار و ۳۲۷ واحد را به نمایش گذاشت. شاخص قیمت (هم وزن) نیز با افزایش ۱۲۴۳ واحدی به رقم ۲۴۵ هزار و ۵۵۴  واحد رسید.

همچنین شاخص سهام آزاد شناور ۸۴۵۷ واحد افزایش را رقم زد و به سطح یک میلیون و ۸۵۳ هزار و ۳۹۶ واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با ۷۷۵۶ واحد افزایش  به رقم یک میلیون و ۹۰ هزار و ۲۷۰ واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز با ۹۰۱۴ واحد افزایش  همراه بود و عدد ۲ میلیون و ۸۳۳ هزار و ۱۲۳ واحد را به نمایش گذاشت.

تقویت شاخص کل بورس در اولین روز هفته

ارسال‌ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
۰
تاچند روز آینده که برجام به توافق خواهد رسید، صف خرید تمان سهم ها در بازار سرمایه قفل خواهد شد. این خط و این نشان.
با توافق برجام دلار به حدودد۲۵ هزار تومان کاهش خواهد یافت و به تَبَع آن قیمت سکه ،طلا، خودرو، ملک و .... بشدت سقوط خواهند کرد و تنها بازار سرمایه که تو این ۲ سال اخیر خیلی عقب مانده بوده سبز ، مثبت و روند افزایشی خواهد یافت . با توافق برجام تحریم‌ها برداشته خواهند شد و مواد اولیه ی مورد نیاز کارخانجات تولیدی به وفور و آسانی وارد کشور خواهد شد . وضعیت کسب و کار ، تولیدات و صادرات به نحو چشمگیری بهبود می یابد و بدنبال آن وضعیت بورس و فرابورس بسیار عالی خواهد شد و سرمایه ها به سمت بازار سرمایه سرازیر خواهند شد.
فیلم و پخش زنده
بیشتر