06 شهريور 1401 - 14:57
در گفتگو با ایبنا پاسخ داده شد؛

قیمت سکه به کانال پایین‌تر کاهش یافت

قیمت سکه به کانال پایین‌تر کاهش یافت
در معاملات امروز، هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم ۱۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید. قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۳ میلیون و ۸۵۰  هزار تومان تعیین شد.
کد خبر : ۱۴۰۸۷۰

محمد کشتی آرای کارشناس بازار طلا و سکه در گفتگو با ایبِنا با اشاره ثبات قیمت طلا در بازار جهانی اظهار داشت: امروز بازار جهانی تعطیل بود و در نتیجه هر اونس طلا در سطح ۱۷۴۰ دلار بود.  

به گفته کشتی آرای در معاملات امروز نرخ ارز با کاهش همراه بود و در نتیجه طلا و سکه در بازار با افت نسبی قیمت گذاری شد.

وی افزود: بر این اساس با توجه به نوسانات نرخ ارز و قیمت جهانی طلا، در معاملات امروز (یکشنبه ۶ شهریورماه ۱۴۰۱) بازار طلا و سکه تهران هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم ۱۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید. قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۳ میلیون و ۸۵۰  هزار تومان تعیین شد.


وی افزود: نیم سکه به رقم ۸ میلیون تومان معامله شد. ربع سکه نیز به ۵ میلیون تومان رسید. سکه یک گرمی بانک مرکزی نیز به قیمت ۳ میلیون تومان دادوستد شد.


همچنین قیمت هر مثقال طلای آب شده نیز به ۵ میلیون و ۵۰۵ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار به عنوان مبنای معاملات طلا، به یک میلیون و ۲۶۹ هزار تومان رسید.

بر این اساس هر گرم طلای ۲۰ عیار نیز یک میلیون و ۴۱۰ هزار تومان تعیین شد. هر گرم طلای ۲۱ عیار، یک میلیون و ۴۸۱ هزار تومان و هر گرم طلای ۲۲ عیار نیز یک میلیون و ۵۵۰ هزار تومان قیمت گذاری شد. هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز به یک میلیون و ۵۹۳ هزار تومان رسید.  

وی در پایان گفت: حباب سکه در دومین روز هفته با کاهش نسبت به روز شنبه، به رقم یک میلیون و ۳۹۰ هزار تومان رسید.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر