07 شهريور 1401 - 14:21

افزایش ارزش معاملات سرمایه‌گذاران زن اماراتی در بازار ابوظبی

بورس اوراق بهادار ابوظبی فاش کرد که ارزش معاملاتی سرمایه گذاران زن اماراتی در بازار از ابتدای سال ۲۰۲۲ تا اواسط آگوست ۷۴.۷ درصد نسبت به مدت مشابه در سال ۲۰۲۱ افزایش یافته است.
کد خبر : ۱۴۰۹۰۹

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبنا و به نقل از خبرگزاری امارات متحده (وام)  بازار ابوظبی نشان داد که ارزش معاملات سرمایه گذاران زن اماراتی از ابتدای سال تا اواسط مرداد به ۳۴.۶ میلیارد درهم رسیده است که این رقم در مدت مشابه سال گذشته حدود ۱۹.۸ میلیارد درهم بوده است.

بازار ابوظبی خاطرنشان کرد: حجم معاملات سرمایه گذاران زن اماراتی در بازار ابوظبی از ابتدای سال تا اواسط مرداد به ۹ میلیارد سهم رسید که در مقایسه با حدود ۶.۳ میلیارد سهم در مدت مشابه سال گذشته ۴۲ درصد افزایش داشته است.  

بازار ابوظبی نشان داد که تعداد سرمایه‌گذاران زن اماراتی در بازار تا اواسط آگوست به ۲۱۹۰۰۰ نفر رسید که حدود ۸۹.۸ درصد از کل سرمایه‌گذاران زن در بازار را تشکیل می‌دهند، در حالی که سهم مابقی زنان سرمایه گذاران ملیت‌های دیگر در حدود ۱۰.۲ درصد است.


بازار ابوظبی اعلام کرد که ارزش سهام سرمایه گذاران زن اماراتی در بازار ابوظبی تا اواسط آگوست بالغ بر ۳.۹ میلیارد درهم بوده است.

نویسنده: اصغر علی کرمی
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر