11 شهريور 1401 - 07:46
در گفتگو با ایبِنا مطرح شد؛

مقابله دولت سیزدهم با انحصار در صنعت خودروسازی

نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت: در حوزه صنعت خودرو ما می‌بینیم که دولت سیزدهم به مقابله با انحصار در این صنعت پرداخته و با تدوین آیین‌نامه اجرایی واردات خودرو قانون مجلس را در این زمینه اجرایی کرده است که این اقدام جای تقدیر دارد.
کد خبر : ۱۴۰۹۹۷

احمد راستینه، نماینده مردم شهرکرد در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار ایبِنا با اشاره به عملکرد یک ساله دولت سیزدهم گفت: دولت آقای رئیسی در یک سال گذشته در حوزه سیاست خارجی به ویژه در بحث مذاکرات به خوبی عمل کرده و حضوری مقتدرانه داشته و اجازه نداده که آمریکا بخواهد به رفتار‌های قلدرمآبانه خود ادامه دهد.

 

وی افزود: شروع به کار پانصد دستگاه سانتریفیوژ در چرخه صنعت هسته‌ای کشورمان نشان دهنده اقتدار دولت جمهوری اسلامی ایران در این حوزه است و نشان می‌دهد که در مذاکرات هسته‌ای حاضر به انفعال و عقب‌نشینی نیست و اجازه نخواهد داد که آمریکا بار دیگر بخواهد با رفتار‌های قلدرمآبانه خود برای ایران شرط بگذارد.

 

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در عرصه داخلی ما شاهد مردمی سازی دولت هستیم به گونه‌ای که دولت آقای رئیسی در یک سال گذشته به تمام استان‌های کشور سفر کرده و از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گرفته است.

 

راستینه تصریح کرد: از سوی دیگر شاهد رفتار‌های هوشمندانه و تصمیمات دقیق دولت سیزدهم در سفر‌های استانی هستیم که هدف این تصمیمات رفع محرومیت و ایجاد توسعه متوازن در نقاط مختلف کشور است.

 

وی افزود: در حوزه صنعت خودرو ما می‌بینیم که دولت سیزدهم به مقابله با انحصار در این صنعت پرداخته و با تدوین آیین‌نامه اجرایی واردات خودرو قانون مجلس را در این زمینه اجرایی کرده است که این اقدام جای تقدیر دارد.

 

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در در ابتدای کار دولت سیزدهم ما با شرایط بحرانی در بحث بیماری کرونا مواجه بودیم که با تدبیر دولت جدید و با واکسیناسیون گسترده از این شرایط بحرانی عبور کردیم و امروز نه تنها قادر به تامین واکسن مورد نیاز داخل در این حوزه هستیم بلکه قادر به صادرات این واکسن به سایر کشور‌ها نیز هستیم.

راستینه گفت: در سال گذشته تعداد جانباختگان بیماری کرونا به ۷۰۹ نفر در روز رسید که با واکسیناسیون گسترده در دولت سیزدهم این عدد در مقطعی به صفر رسید و امروز هم به حدود ۵۰ نفر در روز رسیده است.

وی افزود: ما منکر ایرادات و اشکالات در کار دولت نیستیم و نظر ما بر این است که در سال‌های دوم سوم و چهارم دولت با شناسایی این ایرادات نسبت به رفع آن‌ها اقدام خواهد شد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر