21 شهريور 1401 - 16:57
در گفتگو با ایبنا مطرح شد؛

قیمت طلا و سکه در سومین روز هفته چقدر شد؟

امروز هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم ۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید. قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تعیین شد.
کد خبر : ۱۴۱۲۹۹

محمد کشتی آرای کارشناس بازار طلا و سکه در گفتگو با ایبِنا با اشاره به بازگشایی بازار‌های جهانی پس از دو روز تعطیلی اظهار داشت: قیمت طلا امروز با تغییر یک تا دو دلاری شروع شروع شد و در ادامه روز قیمت هر اونس طلا با افزایش حدود ۱۲ دلاری به رقم ۱۷۲۷ رسیده است.

به گفته کشتی آرای در معاملات امروز (دوشنبه ۲۱ شهریورماه ۱۴۰۱) هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم ۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید. قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تعیین شد.


وی افزود: نیم سکه به رقم ۸ میلیون تومان معامله شد. ربع سکه نیز به ۵ میلیون تومان رسید. سکه یک گرمی بانک مرکزی نیز به قیمت ۳ میلیون و  ۵۰ هزار تومان دادوستد شد.


همچنین قیمت هر مثقال طلای آب شده نیز به ۵ میلیون و ۷۲۲ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار به عنوان مبنای معاملات طلا، به یک میلیون و ۳۲۱ هزار تومان رسید.

بر این اساس هر گرم طلای ۲۰ عیار نیز یک میلیون و ۴۶۷ هزار تومان تعیین شد. هر گرم طلای ۲۱ عیار، یک میلیون و ۵۴۱ هزار تومان و هر گرم طلای ۲۲ عیار نیز یک میلیون و ۶۱۴ هزار تومان قیمت گذاری شد. هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز به یک میلیون و ۷۶۱ هزار تومان رسید.  

وی در پایان گفت: حباب سکه در سومین روز هفته به دنبال کاهش تقاضا، به یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسیده است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر