در گفتگو با ایبِنا مطرح شد؛

قیمت طلا و سکه در دهمین روز آبان/ حباب سکه بزرگتر شد

در معاملات امروز بازار طلا و سکه، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، ۱۵ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان تعیین شد.
کد خبر : ۱۴۲۵۲۳

محمد کشتی آرای کارشناس بازار طلا و سکه در گفتگو با ایبِنا با اشاره به تغییرات چند دلاری طلای جهانی اظهار داشت: امروز در اوایل صبح با ۴ دلار کاهش همراه بود، ولی در ادامه هر اونس طلا به ۱۶۵۱ دلار رسید که به طور متوسط حدودا ۶ دلار افزایش قیمت داشته است. هر اونس نقره نیز با ۳۳ سنت افزایش در حال حاضر به رقم ۲۰ دلار است.

به گفته کشتی آرای در معاملات امروز (سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱) هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم ۱۴ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان رسید. قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، ۱۵ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان تعیین شد.


وی افزود: نیم سکه به قیمت ۸ میلیون و  ۳۸۰ هزار تومان معامله شد. ربع سکه نیز به رقم ۵ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان رسید. سکه یک گرمی بانک مرکزی نیز به قیمت ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار  تومان دادوستد شد.


همچنین قیمت هر مثقال طلای آب شده نیز به ۵ میلیون و ۹۵۸ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار به عنوان مبنای معاملات طلا، به یک میلیون و ۳۷۵ هزار تومان رسید.

بر این اساس هر گرم طلای ۲۰ عیار نیز یک میلیون و ۵۲۸ هزار تومان تعیین شد. هر گرم طلای ۲۱ عیار، یک میلیون و ۶۰۴ هزار تومان و هر گرم طلای ۲۲ عیار نیز یک میلیون و ۶۸۱ هزار تومان قیمت گذاری شد. هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز به یک میلیون و ۸۲۳ هزار تومان رسید.  

وی در پایان گفت: در حال حاضر حباب سکه حدودا ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر