خودروی غول پیکر به بازار ایران می‌آید

خودروی غول پیکر چینی در نمایشگاه خودروی اصفهان رونمایی شد.
کد خبر : ۱۴۳۳۸۹

به گزارش خبرنگار ایبِنا، پیکاپ G۹، خودروی غول پیکر جدید بازار ایران که نسخه چینی دوج رم ۱۵۰۰ محسوب می‌شود، در نمایشگاه خودروی اصفهان رونمایی شد.

 

اردیبهشت ماه امسال، خبر عرضه پیکاپ غول پیکر G۹ توسط گروه بهمن خودرو در کشورمان در رسانه‌های خودرویی منتشر شد، ولی این فقط در حد خبر و گزارش بود و این پیکاپ چینی را در ایران ندیده بودیم. اما در شانزدهمین دوره نمایشگاه خودروی اصفهان که پس از سه سال وقفه برگزار شده، گروه بهمن موتور برای اولین بار رسماً از G۹ رونمایی کرده است تا بتوانیم نگاه دقیق‌تری به این چینی جدید داشته باشیم.

 

خودرویی غول پیکر به بازار ایران می‌آید

 

پیکاپ G۹ بر اساس دوج رم ۱۵۰۰ طراحی شده و در طراحی آن شاهد همان عناصر طراحی این پیکاپ آمریکایی هستیم. در نمای جلو یک جلوپنجره بسیار بزرگ با رنگ زمینه مشکی به وجود دارد که در دو طرف آن نیز چراغ‌هایی بزرگ خودنمایی می‌کنند. طراحان با استفاده از سپر با طراحی برجسته و رنگ زمینه مشکی به همراه چراغ‌های روشنایی روز توانستند نمای جذابی را به وجود آورند.

 

خودرویی غول پیکر به بازار ایران می‌آید

 

در نمای جانبی پیکاپ G۹ شاهد رینگ‌های مشکی و رکاب‌های مشکی هستیم که این بخش را جذاب کرده است. در نمای عقب این خودرو نیز طراحان چراغ‌های ساده و سپر مشکی را در نظر گرفتند. فلاپ مشکی روی در بار و جا پای در دو گوشه سپر نیز به عنوان سایر ویژگی‌های طراحی این خودرو محسوب می‌شوند. به طور کلی این خودرو در بخش ظاهری نمره بالایی را دریافت می‌کند.

 

پیکاپ بهمن G۹ امکانات متعددی جون آینه‌های تاشو برقی مجهز به گرم‌کن، گرم‌کن صندلی‌های جلو، دریچه تهویه عقب، تهویه اتوماتیک، صندلی ۴ حالته برقی شاگرد، صندلی ۶ حالته برقی راننده، سیستم روشنایی مشایعت تا در خانه، انتخاب حالت رانندگی اسپرت، اقتصادی و نرمال، چراغ روشنایی روز، دوربین ۳۶۰ درجه و شارژر بی‌سیم موبایل را داراست که به استفاده کنندگان آن لذت استفاده از خودرویی غول پیکر با ویژگی‌هایی استثنائی را می‌دهد.

 

خودرویی غول پیکر به بازار ایران می‌آید

 

از سایر امکانات این خودرو می‌توان به جلوآمپر دیجیتال ۱۲ اینچی، صفحه نمایش ۱۰ اینچی لمسی برای سیستم اطلاعات سرگرمی، سیستم ورود بدون کلید، ۴ ایربگ، رادار خطی، سیستم هشدار تصادف از جلو، ترمز پارک برقی، سیستم کنترل حرکت در سربالایی و سرازیری، سیستم کنترل کشش و کنترل پایداری، سیستم کمکی EBD و ترمز ABS اشاره کرد. چنین امکاناتی بهمن G ۹ را به فول آپشن‌ترین پیکاپ بازار ایران تبدیل می‌کند.

 

خودرویی غول پیکر به بازار ایران می‌آید

 

پیکاپ G ۹ به یک موتور ۲ لیتری توربوشارژ GDI مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۹۵ اسب بخار و گشتاور ۳۶۵ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ZF به تمام چرخ‌ها منتقل می‌شود. ضمن این که این گیربکس از ویژگی تنظیم دنده سبک و سنگین نیز بهره می‌برد.

 

این پیکاپ غول پیکر به سیستم تعلیق دو جناقی در جلو و سیستم مولتی لینک در عقب مجهز شده که سواری نرم‌تری را نسبت به سایر پیکاپ‌های موجود در بازار ایران به همراه دارد. همچنین ترمز دیسکی در جلو و عقب نیز سطح ترمزگیری و ایمنی این خودرو را ارتقا دادند.

 

بهمن موتور قصد دارد پیکاپ جدید خود را در ابتدای سال ۱۴۰۲ به بازار ایران عرضه کند. در حال حاضر جزئیاتی از قیمت این خودرو برای بازار ایران اعلام نشده است.

ارسال‌ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
۱
خوب
بهمن
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷
۰
در سایت قیمت این وانت رو ۲ میلیارد زده بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴
۰
به طور قطع بالای دو میلیارد تومان قیمت‌گذاری خواهد شد
فیلم و پخش زنده
بیشتر