انجمن حمل و نقل هوایی لبنان بیانیه داد؛

تهدید به تعطیلی فرودگاه بیروت در اعتراض به افزایش مالیات‌ها

انجمن حمل و نقل هوایی لبنان، در بیانیه‌ای تصمیم وزارت مالیات را محکوم کرد.
کد خبر : ۱۴۳۵۹۸

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبنا و به نقل از روزنامه لبنانی النهار، انجمن حمل و نقل هوایی لبنان، UTA، اشاره کرد که پس از سه سال از سقوط بزرگی که کارمندان و کارگران شاغل در بخش حمل و نقل هوایی را تحت تاثیر قرار داد، تلاش‌ها و مذاکرات مدیریت شرکت‌های فعال در بخش حمل و نقل هوایی، همچنان ادامه داشته و تلاش ما بر آن بود که با پرداخت بخشی از حقوق کارکنان به دلار پاسخ قدردانی آن‌ها را داده و به این ترتیب، ترافیک هوایی را به حالت عادی ادامه دادیم و هیچ مشکلی در این بخش رخ نداد و مدیریت شرکت‌ها با بزرگواری پاسخگوی مطالبات بحق کارگران بود، اما از جایی که انتظار نداشتیم، از سوی وزارت دارایی ضربه سنگینی به ما وارد شد. جناب وزیر با چرخاندن نوک خودکارش همه تلاش‌های ما را بر باد داد و ناعادلانه تصمیم گرفت به سهمی که به دلار دریافت می‌کنیم و به تمام آنچه که برای کارگران به دست آورده‌ایم، مالیات تعلق بگیرد.


این انجمن همچنین هشدار داد: وزیر دارایی باید از این تصمیم که ما آن را حق امتیاز و جریمه‌ای برای خود می‌دانیم، صرف نظر کند. ما در برابر این تصمیم سکوت نخواهیم کرد، چراکه تمام خروجی‌های بودجه کشور را فراموش کرده می‌خواهد کسری بودجه خود را به قیمت رزق روزانه اقشار ضعیف و دارای درآمد محدود تامین کند.

 

این انجمن در پایان گفت: بنابراین از موضع صنفی خود زنگ خطر را به صدا در می‌آوریم، از تصمیم ناعادلانه خود عقب نشینی کنید و مانند کارمندان و قضات دولتی ما را به منفی گرایی و تعطیلی فرودگاه بیروت سوق ندهید.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر