ارزش بازار سهام امارات رکوردشکنی کرد

شاخص بازار مالی دبی در ۳۳۲۴ واحد بسته شد.
کد خبر : ۱۴۳۶۲۵

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبنا و به نقل از روزنامه الامارات الیوم، ارزش بازار بازار‌های سهام محلی در طول ماه نوامبر حدود ۲۴۳ میلیارد درهم افزایش یافت که با افزایش شدید سهام‌های عمده فهرست‌شده، در میان عرضه‌های اولیه جدید متوالی همراه بود.

ارزش بازار سهام از ۳.۰۰۴ تریلیون درهم در پایان اکتبر ۲۰۲۲ به ۳.۲۴۷ تریلیون درهم در پایان معاملات نوامبر گذشته افزایش یافت که با ۲.۶۶۴ تریلیون درهم برای بورس ابوظبی و حدود ۵۸۱.۱۷۸ میلیارد درهم در بورس مالی دبی توزیع شد.

ماه گذشته شاهد فهرست‌های جدیدی از جمله شرکت امارات برای سیستم‌های خنک‌کننده مرکزی "Empower" و شرکت آموزشی هلدینگ بود که به جذب بخش جدیدی از سرمایه‌گذاران بین‌المللی کمک کرد.


شاخص کل بازار ابوظبی "فاجی" در معاملات ماهانه ۱.۲۷ درصد یا معادل ۱۳۳.۱۴ واحد افزایش یافت و در پایان نوامبر در ۱۰۵۴۵.۳۹ واحد در مقایسه با ۱۰۴۱۲.۲۵ واحد در پایان اکتبر گذشته بسته شد و بالاترین میزان خود را ثبت کرد.

در حالی که شاخص بازار مالی دبی با اندکی کاهش ۰.۲۳ درصدی یا معادل ۷.۸ واحد در پایان نوامبر به ۳۳۲۴ واحد بسته شد، در حالی که در مقایسه با بسته شدن قبلی خود در ۳۳۳۱.۷۶ واحد در پایان اکتبر گذشته.

در سطح روزانه، بازار‌های سهام محلی در پایان معاملات دیروز با اعمال تغییرات در شاخص‌های بازار‌های نوظهور MSCI (مورگان استنلی سابق) بر اساس بررسی شش ماهه خود، رشد کردند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر