پیش‌بینی آینده تاریک بازار رمزارزها

رئیس بلک راک معتقد است که احتمالاً اکثر شرکت‌های رمزارز به دنبال سقوط صرافی FTX سقوط خواهند کرد.
کد خبر : ۱۴۳۷۲۱

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبِنا به نقل از راشاتودی، لری فینک، مدیر اجرایی بلک راک هشدار داد که سقوط صرافی FTX باعث سقوط بیشتر شرکت‌های رمزارز می‌شود. بلک راک، یکی از بزرگترین شرکت‌های سرمایه‌گذاری جهان و جزو شرکت‌های مالی است که تحت تاثیر ورشکستگی صرافی رمزارز در باهاما قرار گرفته است. شرکت فینک ۱۰ تریلیون دلار دارایی مشتریان، از صندوق‌های بازنشستگی بزرگ تا افراد حقیقی را مدیریت می‌کند.

فینک اعلام کرد که شرکت او تقریباً ۲۴ میلیون دلار در FTX سرمایه گذاری کرده است. به گفته این تاجر، رفتار‌های نادرست عمده در FTX وجود داشت، اما او با وجود همه مشکلات، همچنان فناوری زیربنایی رمزارز‌ها را دارای پتانسیل می‌بیند.

فروپاشی صرافی FTX، واکنش زنجیره‌ای را به راه انداخته و باعث ایجاد بحران اعتماد در بازار رمزارز‌ها شده است. این هفته، وام دهنده اصلی رمزارز بلک فای که از نظر مالی با FTX درگیر بود، اعلام ورشکستگی کرد. در حال حاضر کارگزاری جنسیس در تلاش است تا از سرنوشت مشابه جلوگیری کند. روز چهارشنبه صرافی کراکن اعلام کرد که ۱۱۰۰ کارمند خود را علی رغم اینکه مواجهه مالی با FTX نداشته اند، اخراج خواهد کرد. بر اساس گزارش بلومبرگ، بیش از ۱۳۰ نهاد وابسته به FTX تاکنون از بین رفته‌اند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر