آماری جدید از جاماندگان سهام عدالت

طبق آخرین اطلاعات، بیش از یک میلیون نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد از دریافت سهام عدالت جاماندند.
کد خبر : ۱۴۳۹۸۱

به گزارش خبرنگار ایبِنا، طی چند مدت اخیر اخبار مثبتی برای دارندگان سهام عدالت از سمت مسئولین مطرح شد، البته مسئولین برای جاماندگان نیز اخبار جدیدی را عنوان کردند.

 

دراین رابطه مدتی قبل تصویب‌نامه دولت در خصوص واگذاری سهام به اقشار کم درآمد فاقد سهام عدالت توسط معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد، به همین جهت سازمان خصوصی سازی مکلف است در مرحله اول از محل باقی‌مانده سهام متعلق به دولت در بنگاه‌های قابل واگذاری نسبت به واگذاری مستقیم سهام به افراد فاقد سهام عدالت تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کل کشور و سه دهک اول ایثارگران اقدام کند.

 

در همین راستا حسین خدرویسی معاون حمایت کمیته امداد در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه براساس لیست کمیته امداد، یک میلیون و ۴۴۹ هزار و۵۵۰ نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد از جاماندگان سهام عدالت هستند، گفت: پروسه اختصاص سهام عدالت به جاماندگان از یک سال گذشته شروع شده است.

 

 شرکت سپرده گذاری مرکزی و معاون وزیر اقتصاد هم از همکاری با سازمان خصوصی سازی برای دریافت سهام عدالت جاماندگان خبر دادند.

 

آخرین آخبار در رابطه با دریافت سود سهام عدالت

 

طبق صحبت رئیس هیأت مدیره اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت، قرار است امسال سود سهام عدالت نسبت به سال قبل حدود دو برابر شود، بنابراین در مرحله اول واریز سود که تلاش می‌شود تا پایان پاییز امسال باشد، مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به ازای هر نفر با پرتفوی میانگین اسمی ۵۳۲ هزار تومانی، سود واریز می‌شود و تلاش می‌کنیم بقیه سود را هم‌ تا پایان اسفند به حساب دارندگان سهام عدالت واریز ‌کنیم.

ارسال‌ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴
۰
سلام بجای سهام عدالت یه ماشین نیسان بدین 6نفریم کاسبی کنیم از بدو ورود سهام عدالت نه خودشو دیدیدم نه سودش.. ممنون
فیلم و پخش زنده
بیشتر