لاماری با چه قیمت و رنگ‌هایی در بورس عرضه می‌شود؟

عرضه خودروی لاماری ایما در بورس کالا با سه رنگ سفید، مشکی و خاکستری دوشنبه ۲۸ آذرماه انجام می‌شود.
کد خبر : ۱۴۴۰۶۷

به گزارش ایبِنا، لاماری برای نخستین مرتبه اول آبان‌ماه در بورس کالا عرضه شد و اکنون قرار است ۲۸ آذرماه سومین عرضه این خودرو در بستر بورس صورت بگیرد. سومین عرضه خودروی لاماری ایما در بورس کالا با سه رنگ سفید، مشکی و خاکستری دوشنبه ۲۸ آذرماه انجام می‌شود.

 

لاماری با قیمت پایه ۹۸۱ میلیون تومان عرضه خواهد شد و سایر هزینه‌ها نیز شامل بیمه و شماره‌گذاری و هزینه ثابت جمعا به مبلغ ۲۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به علاوه ۹ درصد بابت مالیات و عوارض قانونی است که براساس مبلغ معامله محاسبه و توسط خریدار باید پرداخت شود. تعیین مشخصات و ثبت اولیه سفارش تا قبل از ساعت ۱۷ روز سه شنبه است.

 

درصورت عدم واریز هزینه‌های فوق حداکثر تا پنج روز تقویمی پس از ارسال پیامک (تکمیل وجه متعلقات قانونی) به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی زمان تحویل خودرو تغییر خواهد کرد.

 

در گام اول افراد برای خرید خودرو از بورس کالا باید کد سجام دریافت کنند، اگر هم کسی در بازار بورس یا فرابورس فعال است، احتیاجی به دریافت کد سجام ندارد، چون این کد را از قبل دریافت کرده است.

 

در گام دوم فرد باید به سامانه صدور کد آنلاین بورس کالای شرکت کارگزاری مراجعه کند، در این سامانه باید فرم‌های هویتی را تکمیل کند. در انتهای ثبت نام در این سامانه فرم حساب وکالتی بورس قابل مشاهده است.

 

در سومین قدم، افراد باید با مراجعه به بانک اقدام به ایجاد حساب وکالتی کنند. 

 

طی مرحله چهارم خریداران باید وجه اعلامی از سوی بورس را به حساب وکالتی واریز کنند، برای این امر باید اطلاعیه عرضه هر خودرو را بخوانند.

 

در گام پنجم باید ثبت سفارش خرید را از طریق سامانه صدور کد آنلاین بورس کالا انجام شود.

 

در مرحله ششم باید وجه باقی مانده را تا سه روز کاری واریز کنند. در آخرین مرحله نیز مشتریان باید نمایندگی فروش خودرو را انتخاب کنند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها