اتصال صد درصدی ۱۰ دستگاه به درگاه ملی مجوزها/ ۷ دستگاه هنوز وصل نشده‌اند

با گذشت ۱۰ ماه از الزام دستگاه‌ها به صدور مجوز‌ها از طریق درگاه ملی مجوزها، ۱۰ دستگاه به صورت ۱۰۰ درصدی به این درگاه متصل شدند.
کد خبر : ۱۴۴۶۲۹

به گزارش ایبِنا، بررسی میزان اتصال مجوز‌های دستگاه‌ها به درگاه ملی مجوز‌ها تا ۲۵ آذر ماه سال جاری نشان می‌دهد از مجموع ۴ هزار و ۴۱۲ مجوز دستگاهی، ۳ هزار و ۷۲ مجوز به درگاه ملی مجوز‌ها متصل نشده است؛ ۱۰ دستگاه به صورت ۱۰۰ درصدی متصل و ۷ دستگاه کاملا قطع هستند.

 

سازمان انرژی اتمی ایران، سازمان نظام مهندسی کشاورزی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت نیرو، سازمان صدا و سیما، سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت نفت، صندوق نوآوری و شکوفایی و وزارت آموزش و پرورش به صورت ۱۰۰ درصد مجوز‌های خود را به درگاه ملی مجوز‌ها آورده و بیشترین درصد اتصال مجوز‌ها به این درگاه را داشته اند.

 

اما کانون وکلای دادگستری، سازمان نظام مهندسی ساختمان، سازمان برنامه و بودجه، وزارت کشور، شهرداری ها، قوه قضائیه و دبیرخانه هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور هنوز هیچ یک از مجوز‌ها را به درگاه ملی مجوز‌ها متصل نکرده اند.

 

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت امور اقتصادی و دارایی بیش از ۹۶ درصد مجوز‌های خود را به این درگاه آورده‌اند، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ۹۱ درصد و وزارت راه و شهرسازی ۸۴ درصد اتصال به درگاه ملی مجوز‌ها داشته است.

اتصال صد درصدی ۱۰ دستگاه به درگاه ملی مجوزها/ ۷ دستگاه هنوز وصل نشده‌اند

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها