افزایش ظرفیت فرودگاه قطر به ۷۰ میلیون مسافر در سال

افزایش ظرفیت فرودگاه قطر به ۷۰ میلیون مسافر در سال
فرودگاه بین‌المللی حمد، فرودگاه اصلی قطر، از راه‌اندازی عملیات توسعه جدید این فرودگاه خبر داد.
کد خبر : ۱۴۴۶۴۰

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبنا و به نقل از خبرگزاری اردنی عمون، فرودگاه بین‌المللی حمد، فرودگاه اصلی قطر، از راه‌اندازی عملیات توسعه جدید این فرودگاه خبر داد که هدف آن افزایش ظرفیت آن به بیش از ۷۰ میلیون مسافر در سال است.

 

بدر محمد المیر، مدیر عملیات فرودگاه بین المللی حمد، گفت که توسعه جدید از ابتدای سال آینده آغاز می‌شود و مطابق با بالاترین استاندارد‌های بین المللی خواهد بود.

آخرین توسعه فرودگاه بین المللی حمد در ماه گذشته و چند روز مانده به آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ تکمیل شد که بر اساس آن ظرفیت فرودگاه به ۵۸ میلیون مسافر افزایش یافت.

المیر توضیح داد که این توسعه خدمات در سطح جهانی را برای مسافران، هتل ها، ترمینال‌های متعدد و یک باغ گرمسیری سرپوشیده مدرن و همچنین تجهیز فرودگاه به آخرین فن آوری‌های فناوری در امکانات و خدمات مختلف ارائه می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه عامل نوآوری در اجرای هر توسعه جدید فرودگاه نقش مهمی در توسعه عملیات و صنعت هوانوردی ایفا می‌کند، تصریح کرد: فرودگاه از آخرین فناوری‌ها و راه حل‌های نوآورانه بهره می‌برد تا تجربه‌ای امن و لذت بخش را برای مسافران تضمین کند. برای ایجاد یک فرودگاه پایدار و سازگار با محیط زیست مجهز برای دستیابی به نتایج تجاری موفق برای صاحبان و شرکا.

فرودگاه بین المللی حمد در حال حاضر به بیش از ۱۶۵ مقصد در سراسر جهان خدمات رسانی می‌کند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها