درخواست معاون رئیس جمهور از نمایندگان مجلس‌

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: از نمایندگان مجلس تقاضا داریم مشابه سال گذشته سقف مصارف بودجه را ارتقا ندهند.
کد خبر : ۱۴۵۵۷۰

به گزارش ایبِنا، سیدمسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بعدازظهر امروز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه کمیسیون تلفیق بودجه اظهار داشت: در جلسه امروز موارد متعددی از جمله مسئله دارایی تملک سرمایه‌ای، مباحث مرتبط با منابع و مصارف بودجه مورد بحث و بررسی دقیق قرار گرفت.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: وزرای بهداشت و کار در جلسه امروز حاضر بودند و راجع‌به بودجه دستگاه‌های خود به سؤالات نمایندگان پاسخ دادند.

وی ادامه داد: همچنین در بحث مرتبط با تبصره ۱۴ نیز وزیر نفت پاسخگوی سؤالات نمایندگان بود و راجع به منابع اصلی این تبصره از جمله نفت و فرآورده‌های نفتی بحث و گفتگو شد.

میرکاظمی در تشریح محتوای جلسه امروز کمیسیون تلفیق گفت: نمایندگان کمیسیون تلفیق سؤالات مختلفی را راجع به لایحه بودجه ۱۴۰۲ مطرح کردند و نمایندگان دولت نیز به این سؤالات پاسخ دادند.

وی افزود: تلاش می‌کنیم مشابه سال گذشته در سال جاری نیز کمترین اختلاف میان منابع و مصارف بودجه وجود داشته باشد و مردم از این بخش دچار مشکل نشوند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: از نمایندگان مجلس تقاضا داریم مشابه سال گذشته سقف مصارف بودجه را ارتقا ندهند تا بتوانیم شرایط اقتصادی کشور را رو به جلو طراحی و برنامه‌ریزی کنیم.

 

منبع: فارس

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر