27 دی 1401 - 20:49

اعطای «گواهینامه شایسته محصول» به «چکنو» بانک صادرات ایران

​ «گواهینامه شایسته محصول» هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران به «چکنو» چک امن دیجیتال بانک صادرات ایران اعطا شد.
کد خبر : ۱۴۵۶۱۸

به گزارش ایبِنا، به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران به عنوان بزرگترین رویداد فناوری‌های مالی ایران با حضور مهران محرمیان معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی، سیدضیاء ایمانی مدیرعامل بانک صادرات ایران، مدیران عامل بانک‌ها، فعالان، متخصصان، نوآوران و شرکت‌های برتر صنعت پرداخت در مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار و «گواهینامه شایسته محصول» هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران به «چکنو» چک امن دیجیتال بانک صادرات ایران اعطا شد.

 

هیئت داوران هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران، پس از ارزیابی و بررسی محصولات ارائه شده توسط نظام بانکی در سال جاری و با توجه به قابلیت‌های منحصر به فرد، سطح فراگیری محصول و ارائه آن به عنوان نخستین بانک، خدمت «چکنو» چک امن دیجیتال بانک صادرات ایران را محصول شایسته این دوره از نمایشگاه شناخت و «گواهینامه شایسته محصول» را به بانک صادرات ایران اعطا کرد.

 

«چکنو» به عنوان جدیدترین محصول بانکداری الکترونیک و مهمترین گام در تحول چک امن دیجیتال با حضور مقامات وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی برای اولین بار در نظام بانکی در بانک صادرات ایران مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

 

غرفه بانک صادرات ایران در هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران به عنوان بانک پیشرو در ارائه خدمات چک امن دیجیتال با معرفی «چکنو» و همچنین با حضور سه شرکت «پرداخت الکترونیک سپهر»، «هلدینگ فناوری و نوآوری صاد» و «فن‌آوری و راه‌حل‌های هوشمند سپهر» پذیرای فعالان، مدیران و علاقه‌مندان به صنعت پرداخت است.

 

هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران ۲۶ تا ٢٨ دی‌ماه سال جاری در مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال برگزاری است.

 

همچنین در آیین افتتاحیه این نمایشگاه از دکتر علی حکیم جوادی، مدیرعامل هلدینگ فناوری و نوآوری «صاد» بانک صادرات ایران به عنوان «مدیر موثر» تجلیل شد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر