08 بهمن 1401 - 15:56

لیست شعب منتخب بانک ملی برای خرید ارز سهمیه‌ای

از امروز شعب منتخب بانک‌ ملی ایران با شرایط اعلامی از سوی بانک مرکزی نسبت به فروش ارز به صورت اسکناس اقدام می‌کنند.
کد خبر : ۱۴۶۰۳۶

به گزارش خبرنگار ایبِنا؛ هفته گذشته بانک مرکزی در اطلاعیه‌ای از عرضه ارز در سرفصل تأمین نیاز‌های ضروری در پنج بانک خبر داد و اعلام کرد: از روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۸، علاوه بر صرافی‌های مجاز، شعب منتخب بانک‌های ملی ایران، ملت، تجارت، سپه و صادرات ایران نسبت به فروش ارز در سرفصل تأمین نیاز‌های ضروری در سقف معادل ۵۰۰۰ یورو اقدام خواهند کرد.

حال امروز بانک ملی ایران به عنوان یکی از پنج بانک مذکور از آغاز فروش ارز تا سقف پنج هزار یورو در شعب منتخب بانک ملی ایران و صرافی ملی خبر داد.  

روابط عمومی بانک ملی ایران اعلام کرد: در راستای تسهیل تأمین تقاضای ارز، به‌صورت اسکناس در سرفصل «تأمین نیاز‌های ضروری (کد ۵۶)»، شعب منتخب بانک‌ملی ایران با شرایط اعلامی  از سوی بانک مرکزی نسبت به فروش ارز به صورت اسکناس اقدام می‌کنند.

برای مشاهده لیست شعب منتخب بانک ملی (فروش ارز)  اینجا  کلیک کنید.

لیست شعب منتخب بانک ملی برای خرید ارز سهمیه‌ای

 
چگونه با کارت ملی ۵ هزار یورو بگیریم؟

آنطور که بانک مرکزی اعلام کرد، متقاضیان ارز می‌توانند از امروز؛ شنبه ۸ بهمن ماه ۱۴۰۱ علاوه بر صرافی‌های مجاز، به شعب منتخب بانک‌های ملی ایران، ملت، تجارت، سپه و صادرات ایران برای خرید ارز در سرفصل تأمین نیاز‌های ضروری در سقف معادل ۵۰۰۰ یورو مراجعه کنند.

نرخ اعلامی ارز در پایگاه مدیریت بازار متشکل معاملات ارز ایران به‌نشانی www.ice.ir با عنوان «آخرین نرخ» مجاز است.

براساس این سیاست جدید، از امروز تا اطلاع ثانوی می‌توانید با ارائه کارت ملی نسبت به سهمیه ارز خود اقدام کنید که البته فقط یک بار در سال هم می‌توان از آن استفاده کرد.

در ضمن فروش ارز صرفاً از طریق پرداخت معادل ریالی با کارت بانکی یا از طریق حساب بانکی به نام متقاضی و استعلام شماره تلفن همراه به نام متقاضی از سامانه شاهکار امکان‌پذیر است.

 

برچسب ها: بانک ملی خرید ارز
ارسال‌ نظر
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱
۰
خیلی هم خوبه
فیلم و پخش زنده
بیشتر