02 اسفند 1401 - 20:04

سککوک محصول برتر جشنواره دکتر نوربخش شد

برگزیدگان جشنواره دکتر نوربخش معرفی شدند.
کد خبر : ۱۴۷۱۱۰

به گزارش خبرنگار ایبِنا، در پایان نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت برگزیدگان جشنواره دکتر نوربخش معرفی شدند که شرکت سکوی کسب و کار الکترونیک برای محصول «تأمین مالی خرد مبتنی بر زنجیره تأمین (سککوک)» رتبه نخست را کسب کرد.

رتبه دوم نیز به بانک پاسارگاد برای محصول حساب دیجیتال کودک و نوجوان پاسارگاد تعلق گرفت.

سامانه سککوک در راستای ایجاد یک ساختار کشوری با ارتباطات بین‌المللی برای تحقق اکوسیستم فراگیر کسب و کار به کسب و کار با در برگیری زیرساخت‌هایی همچون خرید و فروش اینترنتی، زیرساخت‌های مالی و اعتباری مدرن فعالیت می‌کند.


سککوک دارای سه بخش
B2C (Business-to-Costumer) -B2B (Business-to-Business) و باشگاه مشتریان (Loyalty club) بوده که انواع معاملات از جمله معاملات نقدی، غیرنقدی، مشروط، مدت دار و ... با کمک تنوعی از ابزار‌های پرداخت از قبیل کارت بانکی، کارت اعتباری، برات الکترونیکی و تضمین شده و ... توسط واحد‌های کسب و کار عضو، در بخش‌های مرتبط قابل انجام است.

 

برنامه سککوک برای تامین مالی ۳ درصد از بنگاه‌های کوچک و متوسط کشور

 

مدیرعامل سککوک در این مراسم گفت: پلتفرم سککوک یک پلتفرم B2B برای ایجاد تعاملات B2B در حوزه تجارت الکترونیک با امکان زیرساخت پرداخت اعتباری روی ابزار برات الکترونیک است که تمرکز خود را بر توسعه بنگاه‌های کوچک و متوسط در کشور و ایجاد زیرساخت برای تامین مالی این کسب و کارها گذاشته است.

 

وی افرود: با توجه به نقشی که کسب و کارهای کوچک و متوسط در ایجاد اشتغال پایدار و توسعه اقتصادی کشور دارند این پلتفرم تلاش دارد که در سه سال آینده ۳ درصد از تامین سرمایه در گردش این بنگاه‌ها را پوشش دهد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر