از قیمت جهانی دلار چه خبر؟

پوند و دلار امروز در وضعیت نسبتا ثابتی قرار داشتند.
کد خبر : ۱۴۷۱۱۴

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبِنا و به نقل از الجزیره، دلار و پوند انگلیس امروز پس از بهبود ناگهانی فعالیت شرکت‌ها در ایالات متحده و بریتانیا وضعیت بهتری به دست آوردند و این احتمال را افزایش داد که بانک مرکزی هر دو کشور به افزایش نرخ‌های بهره ادامه دهد.

یورو برخی از زیان‌های ثبت شده در جلسه گذشته را جبران کرد، حتی پس از اینکه شاخص مدیران خرید در منطقه یورو در ماه فوریه به بالاترین سطح خود در ۹ ماه گذشته در ۵۲.۳ واحد رسید که با رشد شگفت انگیز بخش خدمات حمایت شد.

داده‌های منتشر شده دیروز نشان داد که فعالیت شرکت‌ها در ایالات متحده در ماه فوریه بازگشت غیرمنتظره‌ای داشته است.


دلار در معاملات امروز نیز افزایش یافت در حالی که پوند استرلینگ در آخرین معاملات خود به ۱.۲۱۰۱۵ دلار رسید و بیشتر سود‌های روز گذشته را که ۰.۶ درصد بود حفظ کرد.

شاخص دلار پس از افزایش ۰.۳ درصدی دیروز به ۱۰۴.۱۵ رسید. یورو پس از افت ۰.۳۶ درصدی در جلسه قبل، با ۰.۰۵ درصد افزایش به ۱.۰۶۵۲ دلار رسید.

رودریگو کاتریل، تحلیلگر ارشد و استراتژیست ارز در بانک ملی استرالیا، گفت: «فکر می‌کنم با توجه به این احساس عمومی مبنی بر اینکه بانک مرکزی اروپا هنوز باید کار‌های بیشتری انجام دهد که بر چشم‌انداز رشد آن‌ها تأثیر می‌گذارد، یورو همچنان در وضعیت چسبناکی قرار دارد».



سایر ارز‌ها

دلار نیوزیلند در آخرین معاملات خود، ۰.۱ درصد افزایش یافت و به ۰.۶۲۱۹۵ دلار رسید، پس از آن که پس از افزایش نرخ بهره «مرکزی» به بالاترین سطح در طول جلسه در ۰.۶۲۴۸ دلار رسید.


دلار استرالیا با ۰.۳۱ درصد کاهش به ۰.۶۸۳۵ دلار رسید.


در برابر ین ژاپن، دلار پس از افزایش به بالاترین سطح دو ماهه ۱۳۵.۲۳ ین در جلسه قبل، اندکی کاهش یافت و به ۱۳۴.۹۱ ین رسید.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر