05 اسفند 1401 - 18:12
رشد ۱۳۲ هزار واحدی بورس/ پول درشت بازار را تکان داد

سمت و سوی بورس در هفته پیش رو چگونه خواهد بود؟

شاخص کل بورس در هفته گذشته رشد خوبی کسب کرد، اما در آخر هفته با اصلاح مواجه شد.
کد خبر : ۱۴۷۱۷۹

به گزارش ایبِنا، بورس در هفته‌ای که گذشت توانست به یک باره در دو روز متوالی جهش خیره کننده‌ای را داشته باشد و در روز چهارشنبه در آخرین روز معاملاتی با اصلاح اندک مواجه شود، شاخص در این هفته بازده خوبی داشته و رشد ۱۳۲ هزار واحدی را ثبت کند.

در معاملات روز یکشنبه شاخص کل با اصلاح کمی مواجه شد، اما در معاملات روز دوشنبه با سیگنال مثبت ایجاد بازار مبادله ارز و طلا وضعیت به سمت تقاضای بیشتر پیش رفته و شاخص کل با یک جهش بیش از ۵۰ هزار واحدی همراه شد.


شاخص کل بورس در معاملات سه شنبه مانند معاملات روز دوشنبه با رشد بسیار پرقدرت ۴ درصدی همراه بوده و با رشد ۶۵۱۵۴ واحدی به جایگاه یک میلیون و ۶۵۹ هزار و ۴۱۶ واحد رسید.

تعداد نماد‌های مثبت ۳۰۳، نماد‌های صف خرید ۱۰۵، نماد‌های صف فروش ۳۸ و نماد‌های منفی ۱۷۳ بود. ارزش معاملات خرد در امروز امیدوار کننده بوده و به بالای ۱۰ همت رسیده و در عدد ۱۰،۹۲۶ میلیارد تومان تثبیت شد.


معاملات روز چهارشنبه با توجه به اینکه شاخص کل اصلاح ۲۸۲۲ واحدی را تجربه کرد، اما ارزش معاملات خرد همچنان بالای ۷ همت بوده و ۱۷۸ نماد مثبت و ۸۷ نماد صف خرید بودند، اما منفی‌های چهارشنبه نیز قابل توجه بود، روز چهارشنبه اگر شاخص کل صعودی شده بود مقاومت یک میلیون و ۶۹۵ هزار واحد به سمت بالا شکسته می‌شد.

بورس در هفته پیش رو

بورس در هفته پیش رو می‌تواند ابتدا با نوسان منفی کار خود را آغاز کرده و سپس برای فتح قله یک میلیون و ۶۹۵ هزار واحد حرکت کند، اگر بازار مبادله ارز و طلا با همین دست فرمان به کار خود ادامه داده و بتواند مدیریت ارز را به نام خود ثبت کند باید منتظر مرحله بعدی صعود باشیم. زیرا عرضه ارز بسیاری از شرکت‌های بزرگ بورسی در بازار مبادله انجام شده و می‌تواند سوددهی آنان را افزایش دهد.

 

منبع: مهر

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر