20 اسفند 1401 - 10:43

دلار ۲۰۰۰ تومان دیگر هم ریخت/ منتظر کاهش بیش‌تر قیمت‌ها باشید

نرخ دلار آمریکا امروز در صرافی‌ها در حالی ۲ هزار تومان دیگر هم ریخت که چشم‌انداز روند قیمت ارز در روزهای آتی نیز کاهشی است.
کد خبر : ۱۴۷۷۹۶

به گزارش خبرنگار ایبِنا، نرخ دلار در صرافی‌ها با ریزش ۲ هزار تومانی نسبت به روز کاری قبل وارد کانال ۴۴ هزار تومان شده است. همچنین این نرخ ۹ هزار تومان پایین‌تر بالاترین سطح قیمت دلار در صرافی‌ها طی دو هفته گذشته است.

بر این اساس نرخ خرید دلار در صرافی‌ها در لحظه تنظیم این گزارش ۴۴ هزار و ۴۵۰ تومان و نرخ فروش آن ۴۴ هزار و ۹۰۰ تومان ثبت شده است.

نرخ اسکناس در مرکز مبادله هم امروز با کاهش حدود ۲۰۰ تومانی همراه بوده و دلار آمریکا ۴۲ هزار و ۱۶۰ تومان کشف قیمت شد. نرخ حواله دلار نیز به ۳۸ هزار و ۲۸۰ تومان رسیده است.

اقدامات بازارساز با کمک ابزار مرکز مبادله ارز و طلا در روز‌های گذشته منجر به ریزش شدید قیمت ارز شده و جلوی قیمت‌سازی‌های کاذب توسط دلالان را گرفته است.

روند کاهشی قیمت ارز در حالی ادامه دارد که به عقیده کارشناسان و فعالان بازار توافق ایران و عربستان پس از ۷ سال که می‌تواند منجر به ورود ارز بیشتری به کشور شود در روز‌های آتی این روند را تسریع خواهد کرد.

در همین زمینه شب گذشته مجیدرضا حریری رییس اتاق بازرگانی ایران و چین در توئیتی اعلام کرد: هرچه دلار ذخیره کردید به بازار بریزید، یکی از توافقات پکن سرازیر شدن درهم از طرف امارات است و از یکشنبه کلید خواهد خورد.

برچسب ها: دلار صرافی
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها