21 اسفند 1401 - 20:40

نتایج قرعه کشی فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو اعلام شد

در طرح فروش ایران خودرو بیش از ۲ میلیون نفر در مرحله پیش‌ثبت‌نام شرکت کردند که در مجموع ۱۰ هزار و ۳۰۰ نفر به عنوان برنده شدند.
کد خبر : ۱۴۷۹۱۴

به گزارش ایبِنا، در طرح فروش فوق العاده ۴ محصول ایران خودرو در مرحله پیش‌ثبت نام در طرح جوانی جمعیت ۵۳۹ هزار و ۲۱۲ نفر، در طرح عادی یک میلیون و چهار هزار و ۸۲۰ نفر و در طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده ۵۲۵ هزار و ۷۲۱ نفر ثبت نام کردند که براین اساس در مرحله پیش‌ثبت‌نام در مجموع ۲ میلیون و ۶۹ هزار و ۷۵۳ نفر ثبت نام کردند.

پس از پاکسازی تعداد کل متقاضیان سه طرح عادی، جوانی جمعیت و جایگزینی خودرو‌های فرسوده به یک میلیون و ۸۹۸ هزار و ۶۹۹ نفر رسید.

 

نتایج قرعه کشی فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو اعلام شد

 

نتایج قرعه کشی فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو اعلام شد

 

تعداد کل ثبت‌نام کنندگان متقاضی خرید ۴ خودرو هایما S۷ پلاس، هایما S۵، سورن پلاس بنزینی و دنا پلاس اتوماتیک در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ۴۸۰ هزار و ۱۴۰ نفر بوده است. کل ظرفیت فروش این ۴ خودرو در این طرح ۵ هزار و ۱۵۰ دستگاه است.

تعداد کل ثبت‌نام کنندگان ۴ خودرو مذکور در طرح عادی نیز ۹۳۷ هزار و ۲۲۲ نفر بوده است که کل ظرفیت در نظر گرفته شده برای این متقاضیان ۳ هزار و ۹۰ دستگاه خودرو است.

تعداد کل ثبت نام کنندگان ۴ خودرو ذکر شده در طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده نیز ۴۸۱ هزار و ۳۳۷ نفر بوده است که ظرفیت در نظر گرفته شده در این بخش ۲ هزار و ۶۰ دستگاه است.

براین اساس در این دوره از فروش فوق‌العاده ایران خودرو در مجموع ۱۰ هزار و ۳۰۰ دستگاه خودرو عرضه شد در حالی که تعداد متقاضیان خرید خودرو پس از پاکسازی یک میلیون و ۸۹۸ هزار و ۶۹۹ نفر بود.

به مناسبت فرارسیدن عید نیمه شعبان، ایران خودرو برنامه فروش فوق العاده محصولات خود را برای سه گروه متقاضیان عادی، جایگزینی خودرو‌های فرسوده و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به اجرا گذاشت.

در این طرح که از روز چهارشنبه ۱۷ اسفند آغاز شد محصولات سورن پلاس بنزینی، دنا توربورشارژ اتوماتیک و هایما S۵ و S۷ عرضه شد.

مهلت ثبت نام در این طرح تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۰ اسفند تعیین شده بود.

‌در طرح فروش فوق العاده چهار محصول مذکور با موعد تحویل ۹۰ روزه عرضه شده است.

نتایج برای برندگان پیامک می‌شود

با پایان یافتن مهلت نام نویسی در طرح فروش فوق العاده چهار محصول ایران خودرو در ساعت ۱۳ امروز، برندگان نهایی این طرح با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی مشخص شدند.

نتایج و اعلامی اسامی برندگان، پس از تایید توسط نهاد‌های نظارتی از طریق سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اعلام خواهد شد. پیامک اعلام نتایج برای برندگان نیز ارسال می‌شود، اما مبنای دریافت اطلاعات سایت یاد شده است.

مشتریان تا سه روز مهلت دارند تا نسبت به واریز وجه خودرو طبق بخش نامه فروش اقدام کنند و در صورت عدم واریز، نفرات ذخیره جایگزین خواهند شد.

ارسال‌ نظر
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۰
۰
با سلام ، لطفاً نتایج قرعه کشی 4 محصول اخیر ایرانخودرو را تا فردا اعلام کنید تا بتوانیم در طرح جدید در صورت برنده نشدن شرکت کنیم با تشکر
فیلم و پخش زنده
بیشتر