29 اسفند 1401 - 13:27
سرپرست بانک مسکن:

۵۶ هزار و ۹۱۴ میلیارد تومان آورده متقاضیان نهضت ملی به پروژه‌ها تخصیص یافت

سرپرست بانک مسکن گفت: از محل تسهیلات و آورده متقاضیان تاکنون ۵۶ هزار و ۹۱۴ میلیارد تومان به پروژه‌ها تخصیص یافته و پرداخت شده است.
کد خبر : ۱۴۸۲۷۷

به گزارش ایبِنا، «علی عسکری» روز دوشنبه در آستانه نوروز ۱۴۰۲ درباره ارایه تسهیلات نهضت ملی مسکن اظهار کرد: از شروع طرح نهضت ملی مسکن تاکنون حدود ۸۹۴ هزار و ۱۶۸ نفر در بانک افتتاح حساب کردند. از مجموع افرادی که در بانک افتتاح حساب کردند ۲۲۵ هزار و ۳۳۳ نفر بیش از ۴۰ میلیون تومان، ۶۹ هزار و ۹۶۳ نفر بین ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان، ۲۱۵ هزار و ۴۲۷ نفر تا ۳۰ میلیون تومان پرداخت کردند و مابقی بدون واریزی هستند.

سرپرست بانک مسکن ادامه داد: تاکنون قرارداد نهضت ملی ۲۲۳ هزار و ۳۹۸ واحد به مبلغ ۷۵ هزار و ۶۹۱ میلیاردتومان منعقد شده است.

وی همچنین اعلام کرد: حدود ۱۷ هزار و ۸۲۷ واحد نیز در دفاتر اسناد رسمی هستند که به زودی به قرارداد می‌رسند و در مجموع تعداد تسهیلات پرداختی برای متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن معرفی شده از سوی وزارت راه و شهرسازی به ۲۴۰ هزار نفر خواهد رسید.

عسکری مجموع واریزی به پروژه‌ها و سازندگان را در مجموع ۵۶ هزار و ۹۱۴ میلیاردتومان عنوان کرد.

به گفته سرپرست بانک مسکن، حدود ۲۰ درصد پروژه‌ها کمتر از ۳۰ درصد، ۴۵ درصد بین ۳۰ تا ۷۰ درصد و ۲۵ درصد پروژه‌ها نیز بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی برای آن‌ها ثبت شده است که متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها و متناسب با تایید وزارت راه و شهرسازی برای صورت وضعیت‌ها سهم‌الشرکه مرحله بعد پرداخت می‌شود.

برچسب ها: مسکن تسهیلات
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر