06 فروردين 1402 - 13:15

استقرار میز خدمت از الزامات حقوق شهروندی در نظام مالیاتی

مدیرکل امور مالیاتی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: استقرار میز خدمت از الزامات حقوق شهروندی در نظام مالیاتی دوره تحول آفرینی است.
کد خبر : ۱۴۸۴۰۲

به گزارش ایبِنا و به نقل از رسانه مالیاتی ایران، حیدری، مدیرکل امور مالیاتی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: برپایی میز خدمت از تاکیدات اصلی رئیس کل سازمان امور مالیاتی برای رفع مشکلات مودیان است. باتوجه به تکالیف فعالان اقتصادی ولزوم آشناسازی آنان با تکالیف مالیاتی جدید، میزخدمت مالیاتی در سطح استان از جمله شهر‌های زاهدان، چابهار، نیکشهر، کنارک، سراوان، زابل، ایرانشهر برگزار و هماهنگی‏‌های لازم جهت استقرار میزخدمت در اماکن عمومی از جمله مساجد منتخب استان، اتحادیه‌های صنفی و مصلا‌های نمازجمعه نیز بعمل آمد.

مدیرکل امور مالیاتی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اصل مردمی سازی مالیات در دوره تحول آفرینی نظام مالیاتی افزود: برپایی میز خدمت امور مالیاتی استان در راستای تکریم ارباب رجوع و حرکتی بسیار ارزشمند جهت پاسخگویی به سئوالات و مشکلات مودیان مالیاتی است که بدون واسطه و تشریفات اداری برگزار می‏ شود.

مدیرکل امور مالیاتی سیستان و بلوچستان در ادامه پاسخگویی به مطالبات مودیان و تلاش برای حل مشکلات آنان را از اولویت‏‌های امور مالیاتی دانست که باید مورد توجه همه مسئولان قرار گیرد.

حیدری افزود: مسئولان و کارشناسان امور مالیاتی استان با حضور در میز خدمت امور مالیاتی شهرستان‏‌های زابل، سراوان، کنارک و...، ضمن دیدار چهره به چهره با مودیان، پاسخگوی سوالات و مشکلات مالیاتی ایشان بودند.

وی استقرار میزخدمت مالیاتی را از الزامات حقوق شهروندی در نظام مالیاتی و ارائه خدمات به موقع و موثر به مردم و بالاخص فعالان اقتصادی عنوان کرد و گفت: به منظور رعایت حقوق شهروندان، تکریم ارباب رجوع و در راستای ایجاد نظام مالیاتی پاسخگو و کارآمد و دستیابی آسان و سریع مردم به خدمات امور مالیاتی استان و با هدف تقویت ارتباط مستقیم با مودیان و فرهنگ سازی مالیاتی، مسئولان امور مالیاتی در مساجد سطح استان حضور یافته و از نزدیک با فعالان اقتصادی و مودیان مالیاتی دیدار کردند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها