12 فروردين 1402 - 17:17

تعهد فولکس‌واگن به دومین اقتصاد بزرگ جهان

شرکت خودروسازی فولکس‌واگن متعهد شد که خودرو‌های برقی را در چین دو برابر کند و خواهان تمدید معافیت‌های مالیاتی خودرو‌های انرژی نو شد.
کد خبر : ۱۴۸۵۵۷

به گزارش ایبِنا، یکی از مدیران ارشد شرکت خودروسازی فولکس‌واگن چین امروز (شنبه) متعهد شد که این خودروساز آلمانی به تسریع روند الکتریکی‌سازی در دومین اقتصاد بزرگ جهان با وجود مسائلی مانند افزایش رقابت و کاهش تقاضا ادامه خواهد داد.

استفان مچا، رئیس فولکس‌واگن قصد دارد تا سال ۲۰۲۵ ایستگاه‌های شارژ خودرو‌های الکتریکی را در چین به ۱۷ هزار افزایش دهد، زیرا قصد دارد تا سال ۲۰۲۴ به همراه سه سرمایه‌گذاری مشترک خود، ۱۵ میلیارد یورو (۱۶.۲۶ میلیارد دلار) در این کشور برای خودروهای الکتریکی سرمایه‌گذاری کند.

مچا اظهار کرد که بازار رقابتی است، اما رقابت قوی به سادگی ما را به نوآوری و پیشرفت دائمی ترغیب می‌کند.

بر اساس گزارش رویترز، تولیدکننده خودرو‌های برقی چینی بی‌وای‌دی در ماه فوریه، از خودرو‌های فولکس واگن پیشی گرفت و برای دومین ماه در چهار ماه گذشته، پرفروش‌ترین برند خودرو‌های سواری در بزرگ‌ترین بازار خودروی جهان شد.

مچا همچنین از چین خواست تا معافیت مالیاتی خرید خودرو‌های انرژی نو (NEV) را که شامل خودرو‌های برقی و پلاگین هیبریدی می‌شود، به عنوان بخشی از سیاست حمایت از این بخش، پس از سال جاری نیز تمدید کند. چین در ماه سپتامبر (شهریور و مهر)، معافیت مالیاتی را تا پایان سال ۲۰۲۳ تمدید کرد.

 

منبع: ایسنا

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر