04 مهر 1396 - 09:28
یادداشت /

مدرسه سازی، مسئولیت اجتماعی بانک ملی ایران*

آغاز هر سال تحصیلی، موضوع کمبود مدرسه یا تجهیزات مدارس بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.
کد خبر : ۷۵۳۸۹
حسین زاده

طبیعی است که وزارت آموزش و پرورش با حجم گسترده فعالیت ها و محدودیت منابع رو به روست و حل برخی مشکلات به عهده شرکای اجتماعی اوست.


بانک ملی ایران سالهاست مدرسه سازی را یکی از اولویت های خود در حوزه مسئولیت های اجتماعی قرار داده و به آن متعهد است و در دیدار با وزیر محترم آموزش و پرورش نیز به این موضوع اشاره و بر توسعه آن تاکید شد.


بانک ملی ایران تلاش کرده به سهم خود در محرومیت زدایی از مناطق کمتر توسعه یافته در حوزه برخورداری از مدرسه و تجهیزات آموزشی نقش موثری ایفا کند.


طی یک سال گذشته احداث چندین مدرسه در نقاط محروم کشور توسط بانک ملی ایران آغاز شده است.


روستای هاشم آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان حاجی آباد استان هرمزگان، روستای قرقان از توابع شهرستان انگوران استان زنجان، روستای بیوک خانلو پارس آباد و شالقون سراب در استان اردبیل، مهرشهر بیرجند در استان خراسان جنوبی، روستاهای شیخ الاسلام از توابع شهرستان بانه و زیویه سریش آباد در استان کردستان، روستای سراب شهرستان ایوان و بخش چوار در استان ایلام و روستای ظفرآباد چین از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد، مناطقی هستند که طی یک سال گذشته با مشارکت بانک ملی ایران، احداث مدرسه در آنها آغاز شده است.


اینها بخشی از تلاش بانک ملی ایران برای حمایت از حوزه آموزش در کشور است و این بانک در حوزه های دیگر مانند ارائه تسهیلات مستقیم به خانواده ها، خرید اقلام آموزشی و کمک به خانواده های تحت پوشش نهادهای حمایتی به منظور تسهیل تحصیل فرزندان نیز حضور مستمر دارد.


بانک ملی ایران از مردم و برای مردم است و چه بهتر که منابع آن در راستای افزایش سطح دانش فرزندان این کشور مصرف شود.


*دکتر محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران


برچسب ها: بانک ملی یادداشت
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر