09 آبان 1396 - 15:54
بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات//

گسترش روابط کارگزاری بانک دی با بانک‌های خارجی

مدیرعامل بانک دی با اشاره به روابط بین المللی این بانک، گفت: نزد اکثر کشورهای خارجی حساب داریم و روابط کارگزاری بانک دی با بانک‌های این کشورها برقرار است و به شدت پیگیر توسعه روابط کارگزاری هستیم.
کد خبر : ۷۶۹۳۶
قربانی بانک دی

محمدرضا قربانی در بازدید از غرفه ایبِنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات درباره فعالیت‌های بانک دی گفت: بانک دی مانند سایر بانک‌های خصوصی در چارچوب مقررات حاکم بر نظام بانکی از سوی بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار فعالیت‌های خود را انجام می‌دهد و علاوه بر فعالیت‌های داخلی، در حوزه برون‌مرزی نیز در ارتباط با افتتاح اعتبارات اسنادی، ضمانتنامه‌ها و ارائه انواع خدمات ارزی در خدمت مشتریان و بنگاه‌های اقتصادی هستیم.


وی افزود: نزد اکثر کشورهای خارجی حساب داریم و روابط کارگزاری بانک دی با بانک‌های آنها برقرار است و به شدت پیگیر توسعه روابط کارگزاری هستیم.


قربانی با بیان اینکه بانک دی بانکی نوپاست که از نیروهای جوان و منابع بسیار خوبی بهره‌مند است، گفت: این بانک منتسب به خانواده معزز جانبازان و ایثارگران است که تمام مقررات مصوب شورای پول و اعتبار را در رابطه با سپرده‌گیری و اعطای تسهیلات رعایت می‌کند و نرخ‌های مصوب سود در بانک دی به صورت دقیق رعایت می‌شود.


به گزارش ایبِنا، بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از صبح روز جمعه پنجم آبان ماه با شعار «رسانه های آزاد؛ انسجام اجتماعی، پیشرفت ملی» در مصلی امام خمینی آغاز به کار کرد و تا ۱۲ آبان همه روزه از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه دایر خواهد بود.


آیین رسمی گشایش این نمایشگاه نیز صبح روز شنبه ششم آبان ماه با حضور معاون اول رییس جمهوری برگزار شد. در نمایشگاه بیست و سوم مطبوعات و خبرگزاری ها، نمایندگان ۹۴۰ رسانه در قالب ۶۰۰ غرفه در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات حضور دارند.


در نمایشگاه امسال نشریات استانی و محلی در کنار مؤسسات بزرگ مطبوعاتی، روزنامه‌ها و پایگاه‌های خبری به ارائه محصولات رسانه‌ای خود می‌پردازند و در ۷ روز برگزاری نمایشگاه سعی می‌کنند با مخاطبان خود تعامل بیشتری برقرار کنند.


در بخش بین الملل نمایشگاه، روزنامه نگارانی از ۴ قاره به نمایشگاه آمده اند و در نشست‌های تخصصی که موضوع اصلی آن «تعامل رسانه ای» است، شرکت می‌کنند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر