وزیر صمت مطرح کرد؛

فعالیت ۸۵ هزار واحد تولیدی/ تسهیل فضای کسب و کار

وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهارداشت: ۸۵ هزار واحد تولیدی در کشور مشغول به کار هستند.
کد خبر : ۸۰۱۴۵
محمد شریعتمداری

به گزارش خبرنگار ایبِنا، محمد شریعتمداری در دومین دوره اهدای نشان امین‌الضرب با اشاره به آیه‌ای از سوره احزاب اظهارداشت: در زندگی امین‌الضرب ‌ها می‌توان نشان عمل صالح توام با ایمان را دید و به همین دلیل امروز با ضرب نشان از او یاد می‌کنیم.


وی افزود: امین‌الضرب‌ها جامع‌نگر بودند و تنها به موضوع تجارت و صنعت نپرداختند، پایمردی این مردان در عرصه اداره کشور فراموش ‌نشدنی است و در این راه متحمل زحمات فراوان شدند.


شریعتمداری ادامه داد: امروز نیز کسانی جا پای امین‌الضرب گذاشته‌اند و در شرایط سخت چه در زمان تحریم و چه پسابرجام در رونق و رکود از تلاش باز نایستادند و با گذر از پیج و خم ها به مقصد نهایی تولید رسیدند که باید مورد تقدیر و نشکر قرار بگیرند.


وی یادآور شد: خدا را شاکرم که در احیای دوباره اتاق بازرگانی تهران نقش داشتم و این اتاق پس از مدت‌ها که در محاق بود و نام تهران در حوزه اقتصاد و تجارت ذیل نام بزرگ ایران پنهان شده بود که فعالیت خود را از سر گرفت.


وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: امروز ۸۵ هزار واحد تولیدی در کشور مشغول کار هستند که هر چند تعدادی از آنها با مشکل مواجه‌اند اما بسیاری از واحدها با قدرت به کار خود ادامه می‌دهند و با وجود همه مشکلات می‌توانند با امید به قله تولید برسند.


شریعتمداری با تاکید بر اینکه ایجاد سهولت در فضای کسب و کار مهمترین نیاز امروز اقتصاد ما است، گفت: باید کاری کنیم تا کارآفرینی به عنوان کاری مقدس همواره در کنار نام جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر