تراکنش بانک های اماراتی به ۲.۵ تریلیون درهم رسید/ثبت رکوردی جدید

بانک مرکزی امارات اعلام کرد که تراکنش های انجام گرفته میان بانک های این کشور در سه ماه سوم سال ۲۰۱۷ میلادی با رسیدن به ۲.۵ تریلیون درهم به بالاترین رکورد رسید.
کد خبر : ۸۲۱۵۴
درهم

به گزارش خبرنگار ایبِنا به نقل از عرب نیوز، بانک مرکزی امارات متحده عربی اعلام کرد که مجموع ارزش تراکنش های انجام گرفته شده در میان بانک های این کشور در ماه گذشته میلادی، ژانویه به ۶۰۴ میلیارد و ۳۳۰ میلیون درهم معادل ۱۶۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار رسید که در مقایسه با ماه قبل از آن یعنی دسامبر ۶۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون درهم افزایش نشان می دهد.


همچنین تراکنش های بانکی در سه ماه سوم سال گذشته میلادی در امارات متحده عربی با رسیدن به ۲ تریلیون و ۵۰۰ میلیارد دلار به بالاترین رقم در تاریخ بانکداری این کشور رسید و ۲۸.۷ درصد از مجموع تراکنش های سال ۲۰۱۷ میلادی را به خود اختصاص داد.


آمار بانک مرکزی امارات نشان می دهد که تراکنش های انجام گرفته شده در ماه ژانویه ۷ درصد از مجموع مبالغ جابجا شده در طول سال ۲۰۱۷ میلادی که رقم ۸.۷ تریلیون درهم ثبت شده را به خود ا ختصاص می دهد؛ ضمن اینکه تراکنش های انجام گرفته شده در سال گذشته میلادی در مقایسه با سال ۲۰۱۶ میلادی ۱۴.۵ درصد رشد نشان می دهد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر