03 اسفند 1396 - 09:54
نمایندگان مجلس مصوب کردند:

اختصاص ۲۰ هزار میلیارد ریال برای اشتغالزایی مددجویان

نمایندگان مردم در خانه ملت، بانک مرکزی را مکلف به پرداخت ۲۰ هزار میلیارد ریال به کمیته امداد و سازمان بهزیستی در جهت اشتغالزایی مددجویان کردند.
کد خبر : ۸۲۵۰۹
اشتغال

به گزارش ایبِنا به نقل از خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی صبح امروز (پنج شنبه، ۳ اسفندماه) مجلس در جریان بررسی جزییات بخش هزینه ای لایحه بودجه سال ۹۷ با بند ج تبصره ۱۶ ماده واحده این لایحه در خصوص «پرداخت ۲۰ هزار میلیارد از مانده سپرده های قرض الحسنه بانکی به کمیته امداد و سازمان بهزیستی در جهت اشتغال زایی مددجویان» موافقت کردند.


در بند ج تبصره ۱۶ این لایحه آمده است؛ بانک مرکزی مکلف است از طریق بانک های عامل مبلغ ۲ هزار میلیارد (۲۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال مانده سپرده‌های قرض‌الحسنه بانکی و رشد مبلغ مزبور را به تفکیک چهارده‌هزارمیلیارد (۱۴.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰)ریال به کمیته امداد امام خمینی(ره) و شش‌هزار میلیارد (۶.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال به سازمان بهزیستی با معرفی دستگاههای ذی‌ربط به مددجویان و کارفرمایان طرحهای اشتغال مددجویی پرداخت نماید.


در صورتی که هریک از دستگاههای مذکور نتوانند به هر میزان سهمیه تسهیلات خود را تا پایان آذرماه ۱۳۹۷ استفاده نمایند، سهمیه مذکور به دیگر دستگاههای مشمول تعلق می‌گیرد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر