درآمد ۸.۴ میلیارد دلاری بانک‌های ابوظبی

مرکز آمار امارات متحده عربی اعلام کرد که مجموع درآمد بانک های مستقر در ابوظبی در سال ۲۰۱۷ میلادی به رکورد ۸.۴ میلیارد دلار رسید.
کد خبر : ۸۳۵۴۲
بانکداری اسلامی

به گزارش خبرنگار ایبِنا به نقل از ترید عربیا، مرکز آمار ابوظبی اعلام کرد که مجموع درآمد بانک های تجاری و اسلامی مستقر در ابوظبی، پایتخت امارات متحده عربی در سال ۲۰۱۷ میلادی به ۳۰ میلیارد و ۸۳۰ میلیون درهم معادل ۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار افزایش پیدا کرد.


در همین حال حال مجموع درآمد بانک های تجاری مستقر در ابوظبی در سال گذشته میلادی به ۲۵ میلیارد و ۵۳۰ میلیون درهم افزایش پیدا کرد که ۸۲.۸ درصد از کل درآمدها را به خود اختصاص داده است و بانک های اسلامی هم ۱۷.۲ درصد از مجموع درآمدها را از آن خود کردند.


بر اساس دادهای مرکز آمار ابوظبی، بالاترین عملکرد بانک ها در سه ماه پایانی سال ۲۰۱۷ میلادی با کسب درآمد ۷ میلیارد و ۸۱۵ میلیون درهم اعلام شده که در مقایسه با سه ماه سوم سال گذشته میلادی که رقم ۷.۷۲۵ میلیارد درهم ثبت شده، ۱.۲۵ درصد رشد نشان می دهد.


بر همین اساس، در سه ماه دوم سال ۲۰۱۷ میلادی درآمد بانک های ابوظبی به ۷ میلیارد و ۶۰ میلیون درهم رسید که این رقم برای سه ماه نخست ۷.۶۷ میلیارد درهم ثبت شده است. بر پایه این گزارش، آمارها نشان می دهد که میانگین پاداش هر کارمند بانک در ابوظبی در سال ۲۰۱۷ میلادی ۴۱ هزار و ۶۸۱ درهم بوده که این رقم برای سال ۲۰۱۶ میلادی ۴۱ هزار و ۴۵۹ درهم عنوان شده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر