22 فروردين 1397 - 11:31

تحقق سود ۲ ریالی پست بانک در ۶ ماه ابتدایی سال ۹۶

شفاف سازی صورت های مالی پست بانک ایران برای دوره ۶ ماهه ابتدای سال ۹۶ نشان می دهد، این شرکت ۲ ریال سود را محقق کرده است.
کد خبر : ۸۴۳۹۰
پست بانک

به گزارش ایبِنا، شرکت پست بانک ایران اطلاعات و صورت‌های مالی شش ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۶ را حسابرسی شده و با سرمایه ثبت شده معادل سه هزار و ۲۳۳ میلیارد و ۴۵۱ میلیون ریال منتشر کرد.


شرکت پست بانک ایران با انتشار صورت های مالی شش ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۶ اعلام کرد در ۶ ماهه ابتدایی سال مالی گذشته معادل ۶ میلیارد و ۳۶۵ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۲ ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت که در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل معادل ۱۰۰ درصد افزایش را نشان می دهد.


همچنین این شرکت در پایان سال مالی گذشته مبلغ یک ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داده است.


نگاهی به صورت های مالی این شرکت مشخص می کند: با کسر شدن سود خالص دوره از زیان انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ یک هزار و ۴۴۲ میلیارد و ۵۰۱ میلیون ریال زیان انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.


آخرین اطلاعات مالی


این گزارش می افزاید : بر اساس اطلاعات تارنمای TSETMC در حال حاضر نماد معاملاتی شرکت پست بانک ایران که با نماد «وپست» در بازار اول (تابلوی فرعی) بورس فعالیت دارد باز و هیچ گره معاملاتی به روی سهم آن وجود ندارد.


همچنین آخرین وضعیت این شرکت در بازار سهام نیز نشان می دهد «P/E» سهام این شرکت بانکی، منفی (۱۶.۰۱) مرتبه و «EPS» آن نیز منفی (۹۴) ریال در آخرین صورت های مالی درج شده است.


سهامداران عمده


افزون بر این بر اساس گزارش ایبِنا، پنج سهامدارعمده پست بانک ایران، شامل «وزارت اقتصاد با ۵۱ درصد، پرشیان فولاد با ۵ درصد، سازمان خصوصی سازی با ۴.۹۹۰ درصد، صندوق سرمایه گذاری پست بانک با ۴.۳۵۰ درصد و سرمایه گذاری استان تهران با ۲.۵۴۰ درصد» است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر