04 اسفند 1397 - 13:28

با همراه بانک سینا حسابدار شخصی خود باشید

بروزرسانی نسخه همراه بانک سینا امکانات جدید و مطلوبی را در زمینه دسترسی به خدمات بانکی در اختیار کاربران قرار داده است.
کد خبر : ۹۷۴۳۲
موبایل بانک سینا

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک سینا، از جمله امکاناتی که اخیرا در نسخه جدید همراه بانک سینا به بهره برداری رسیده و می تواند نقش مهمی در مدیریت مالی کاربران ایفا کند، خدمت حسابداری شخصی است. از جمله مزایای این خدمت جدید می توان به مواردی چون مدیریت هزینه ها و درآمدها، وجود کلیه تراکنش ها به صورت اتوماتیک در نرم افزار موبایل بانک و عدم نیاز به ورود دستی اطلاعات و ادغام تراکنش های گردش حساب ماهیانه در صفحه سابقه تراکنش ها اشاره کرد.


همچنین کاربران همراه بانک سینا با این خدمت، امکان دسته بندی خودکار تراکنش ها براساس نوع تراکنش (واریز – برداشت)، امکان انتخاب فروشنده (پذیرنده) برای تراکنشهای خرید یا برداشت در صفحه سابقه و تراکنش ها و  مشاهده نمودار دایره ای تراکنش ها براساس دسته بندی های تعیین شده در دو بخش هزینه و درآمد در منوی سابقه تراکنش ها را دارند.


نسخه همراه بانک سینا اخیرا به روزرسانی و ۴ سرویس حسابداری شخصی، خرید شارژ با تکانک، سرویس قبوض پیامکی و سرویس پرداخت قبض شتابی برای خدمت رسانی مطلوب به کاربران، به آن اضافه شد. نسخه جدید همراه بانک سینا که فعلا برای گوشی های اندروید آماده شده، از وبسایت بانک سینا به نشانی https://www.sinabank.ir قابل دسترس است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر